21.5.2009

Pohdintaa, pohdintaa

Olen suurten kysymysten äärellä tällä hetkellä. Pitäisi ostella vaikka ja mitä, mutta en osaa päättää ostanko vaiko enkö. Ensinnäkin ulkoinen kovalevy on ollut hankintalistalla pauttiarallaa vuoden verran... En osaa päättää, millaisen ostan ja minkä kokoisen (siis tallennuskapasiteetiltaan, ei fyysisesti :D). Toisena mietin tulostimen ostamista. Tai pikemminkin monitoimilaitteen (oor vatevö, millä saa skannata ja kopioida myös)... Opparia tehdessä se voisi olla varsin hyödyllinen kapistus ja olisi sille käyttöä muutenkin, meitsi kun tykkää tehdä erilaisia kuva/tekstikollaaseja niin netistä olisi mukava voida tulostaa kaikkea ja vielä värillisenä, kitoos!

Sitten, se iski kuin salama kirkkaalta taivaalta: puhelinkuume. Argh, haluan uuden puhelimen! Tai siis toisen niistä, minullahan on kaksi puhelinta käytössä, toisella soitan ja toisella tekstaan. Nyt olisi soittopuhelimen vaihtaminen uuteen edessä. Minulla on yhtä poikkeusta (Samsung) lukuunottamatta ollut aina Nokia käytössä, mutta jostain syystä olen nyt kallistumassa Sony Ericssonin puolelle. Vielä, kun se olisi nimenomaan se soittopuhelin, niin ei tarttisi edes tuskailla viestien kirjoittamisen kanssa... Erityisesti olen iskenyt silmäni seuraavaan yksilöön:





Sony Ericsson W580i on malliltaan hän ja väriltään vaaleanpunainen :P

Tämän hetkiset puhelimeni ovat väriltään vaaleanpunainen (juuri se, joka menisi vaihtoon) ja lila, joten tämä ei olisi värin suhteen mikään shokkivaihto. Ah, jokin tuossa houkuttelee.

Sitten turhamaisempiin mielitekoihin... Niitähän riittää, mutta päällimäisenä halajan jälleen paria laukkua. Kuinkas muuten. Seuraavissa näytteitä laukuista, jotka suorastaan kirkuvat halustaan päästä luokseni asumaan:


Tässä Paul's Boutiquen laukku, jonka poimin aika summanmutikassa. Olen totaalisen koukussa kyseisen merkin lukemattomiin laukkuihin, vaikea oli valita vain yksi kuva. Pikkuhiljaa näitäkin varmasti minulle kerääntyy, olen varma siitä. :P

Mischa Bartonin Lyla Hoboa voi kuvailla yhdellä sanalla: herkku.
Tämä on minulle aika poikkeuksellinen ihastus; Fred Perryn Sam Bag vaikuttaa käytännölliseltä ja kestävältä jokaiseen tilanteeseen sopivalta laukulta.
Tässä on nyt yö aikaa tutkailla vaihtoehtoja. Olen siis töissä taasen tämän yön, tienaamassa tuhlausrahoja. :) Hiukan jo väsyttäisi, mutta niin vaan aamuseiskaan asti pitäisi jaksaa porskuttaa. Ehkä tämä tästä, netin laukkuvalikoiman voimin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)