7.5.2009

Tervetuloa minä

Olen viime aikoina koukuttunut moneen erilaiseen blogiin ja päätin sitten työntää lusikkani soppaan jonkun aikaa kuunneltuani korvieni välissä "minäminäminäkans!" -huutoja. Saas havaata, kuinka akan käy.


Blogini suunta varmasti hioutuu tässä matkan varrella, mutta pääasiassa aion viihdyttää kaikkia kertomalla omasta elämästäni, ja ehkä siinä sivussa mm. koirani Rapen osuudesta arkeeni. Tästä ei tule muotiblogia, vaikka ostoksiani varmasti esittelenkin. En ole niin varma pukeutuja, että kehtaisin laittaa jotain asukuvia tms. kaiken kansan näytille. Kova likka olen ostelemaan, sen suhteen ei ole ongelmia. :) Tästä ei myöskään tule mitään koirablogia, vaikka koirani tulee varmaan olemaan isossa sivuroolissa tempauksineen.


Kuka minä sitten olen?


Olen HooCee, hei vaan kaikki! HooCee on lempinimeni, väännös oikeasta sukunimestäni, ei siis tarkoita mitään hardcore -juttuja (tai mistäs sitä tietää ;) ). Minulla ei ole koskaan ennemmin ollut lempinimeä, kunnes Niinisalon Tykistöprikaatissa eräs alikersanttikollegani kutsui minua vahingossa H-C:ksi, vaikka hänen piti siis sanoa H-S oikean sukunimeni mukaan. Siitä se ajatus sitten lähti ja minusta tuli HooCee.


Olen syntynyt heinäkuussa 1986 pienellä paikkakunnalla Etelä-Pohjanmaalla. Tässä välissä kävin Kanta-Hämeessä pyörähtämässä opiskelujen merkeissä, mutta nyt kesän ajaksi muutin äitini helmoihin takaisin eepeelle. Kyllon hienoa olla kotona! Minulla on kohta 9 vuotta täyttävä bokseriherra, joka siis tottelee vaihtelevalla menestyksellä nimeä Rape. Olemme varsinainen bokseriperhe. Vanhimmalla siskollani on yksi bokseri, toisella isosiskollani kaksi (ja hän kasvattaa boksuja) ja äidillänikin on yksi, perheen koirista nuorimmainen; vähän reilu 1,5 -vuotias jääräpäänarttu. Älkää antako Rapen iän hämätä, tämä pappa porskuttaa edelleen kuin pikkupentu! Edelleen tulee viikoittain kadulla kommentteja siitä, että onko Rape vielä ihan pentu. Nolona siihen sitten vastaamaan "juuei, kun täyttää yhdeksän".


Vasemmalla on kuva tuosta herrasta. Minun rakkauspakkaus <3
Rakastan shoppailua ja erityisesti laukkuja! Ah, laukut... Huoh, voisin ostaa niitä koko ajan lisää. Tällä hetkellä omistan noin 180 laukkua. Kyllä, satakahdeksankymmentä. Rakastan myös kenkiä, koruja ja muita asusteita. Mulla on aivan erilaiset mieltymykset eri juttujen suhteen... Vaatteissa käytän ihan basic -juttuja, enkä omaa mitään varsinaista tyylisuuntaa. Sisustuksen suhteen olenkin sitten täysi retrohörhö. Mitä kirkkaampaa ja mitä isompaa kuviota niin me likes. Ainut mustavalkoläiskä, joka ei ole retroa, on mieltymykseni lehmiin. Rakastan kaikkea lehmiin liittyvää ja olen erilaisia lehmäjuttuja keräillyt monta sataa esinettä. Ja ne tulee olemaan aina esillä, vaikka kuinka olisi lapsellista tai ihan muuten vain hörhöä. Pukeutuminen ja koti on siis iloista sekamelskaa, vähän niin kuin minä itsekin olen. :)
Saatan herättää ristiriitaisia ajatuksia, koska olen toisaalta aika äijämäinen (josta kertoo jääkiekkoharrastus, inttijutut, ronskit puheet ja rämäpäisyys), mutta välillä olen kyllä täysi neiti (vaaleanpunainen/pinkki, söpöt jutut, herkkyys). Lukijat muodostavat oman mielikuvansa kirjoittajasta, ja mielikuvahan voi olla kaikkea maan ja taivaan väliltä. ;)
Siinä oli siis HooCeen aloituslaukaus bloggaamisen maailmaan. Toivon itse todella paljon, että innostus riittää pitkäksi aikaa, tämä vaikuttaa todella mukavalta touhulta. :) Mutta nyt, ruokaa kupuun ja pihalle, siellä on ihana ilma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)