16.5.2009

Uutuus ja nuukuus

Annoin diagnoosina itselleni livenuukuuden, liittyen siis shoppailuun. Nettikauppoihin voin tehdä kerralla parinsadan (ja ylikin) tilauksen, eikä kirpaise yhtään ja vaikka siis pitäisin jokaisen tuotteen, enkä tilaisi sillä periaatteella, että kuitenkin palautan jotain. Livenä kaupoissa kierrellessä en viitsi ostaa mitään, koska siihenhän menee RAHAA! Juuri sovitin eräässä liikkeessä 15e mekkoa enkä raaskinut ostaa sitä, vaikka en siihen olisi vihoviimeisiä pennosiani kuluttanutkaan.


Laukkuhulluus meinaa jälleen mennä yli, jopa itseni mielestä. Olen viimeisen parin viikon aikana ostanut 7 laukkua. Micmacilta tilasin kolme Niia -merkkistä laukkua. Tarkoitukseni ei ollut pitää kaikkia, tilasin saman mallisen punaisena ja ruskeana kun en kuvista osannut päättää. Kotona osasin kyllä tehdä päätöksen: pidän molemmat.





Tässä laukku punaisena...



...ja tässä ruskeana. Pahoitteluni kuvien tummuudesta,
olkkari ei ollut kaikkein valoisin paikka kuvaamiseen.


Keskiviikkona kävin ennen töihin tuloa (olen siis nytkin parhaillaan töissä) kaupoissa kiertelemässä ja osasin kyllä kuluttaa rahaa - laukkuihin. Kesämieli on selvästikin tullut, ostin nimittäin kaksi valkoista veskaa. Olen aika huono käyttämään valkoista. Suurin syy on koira ja sen kuolaaminen, karvat, rääpät jne. Olen sitten skipannut koko valkoisen, ja mielestäni se on muutenkin aika aneeminen väri esim. sisustuksessa, yöks. Aloitin keväällä valkoisen kauden ostamalla valkoisen rannekellon. Siitä olen nyt pikkuhiljaa siirtynyt valkoisiin laukkuihin ja puseroihin. Alaosaa en valkoisena tule koskaan hommaamaan, koska koirien kanssa rymytessä se on maailman epäkäytännöllisin väri (ja tiedän kyllä, että silti sitä käyttävät jotkut koiranomistajat onnistuneesti, vaan mun konhottamisella ja kompuroinnilla ei tulisi mitään). No mutta, uudet valkoiset veskani näyttävät seuraavilta:



Daniel Rayn pieni valkoinen. Teininä olin DR:n vannoutunut käyttäjä, vanhemmiten sitten alkoi laukut näyttämään liian "halvoilta". Tämä silti sykähdytti sydänalassa heti.


Fiorellin laukku, aika namu :P'

Nyt pitäisi kaiketi keskittyä työntekoon... Keskeytyy välillä tämä kirjoittelu, niin parempi lopettaa kokonaan. Asiakaspalvelun ihanuuksia. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)