24.6.2009

Yökyöpeli

Valvon taasen yövuorossa... Tällä hetkellä ei ole muutakaan tekemistä kuin kirjoittaa pienehkö postaus. Jotenkin bloginkin kirjoittaminen on kivempaa, kun siltä ajalta juoksee palkka. :D

Ihan alkuun viime aikojen shoppailut. Paljoa en ole ehtinyt, kun olen ollut kotosalla. Viime viikolla löysin kuitenkin ihan extempore Anttilasta Bullboxerin värikkäät avokkaat. Eivät olleet hinnalla pilatut (10e) niin lähtivät enemmittä puheitta mukaani.

En ole päässyt kokeilemaan noita vielä tositoimissa, kun ei ole ollut päällä sellaista, mihin noi olisi voinut yhdistää. Lökäpökiin ja teeppariin ei pahemmin sateenkaaren värisiä avokkaita yhdistellä, jopa minä tajuan sen verran pukeutumisesta. :) Mukavat on kyllä jalassa, mitä olen sisällä tepastellut... Voisin kyllä laittaa nuo synttäreilleni reilun viikon päästä. Korkokin on humalaystävällinen parin sentin kiilakorko. ;)

Toinen viime viikon ostos oli uusi puhelin. En sitten ostanut haaveilemaani Sony Ericssonia, en itse asiassa ostanut SE:a lainkaan, vaan pitäydyin tutussa ja turvallisessa Nokialaisessa. Tulokas on malliltaan 7510 Supernova.

Omassani on vihreät ja punaiset kuoret, mutta taidan sittenkin investoida vielä ruskeisiin... En osaa päättää, minkä värisenä jaksan puhelintani katsella. Tykkään kyllä, että on edes pieni mahdollisuus vaikuttaa puhelimen ulkomuotoon. :)

Sellaista kevyttä tällä kertaa... Siskoni pyysi mua kanssaan Vaasaan perjantaina shoppaamaan. Katsotaan, mitä sieltä tulee mukaan tai tuleeko mitään. Sisko sanoi voivansa ostaa mulle jonkun pienen jutun kiitoksena koirien hoidosta ja muusta avusta. Yritin sitten puhua, että katottais Vaasasta joku suloinen koiranpentu (sehän on pieni, right?), mutta ei mennyt läpi. Wonder why? ^___^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)