9.11.2009

Haluaisin omistaa jonain päivänä...

1. Amerikkalaisen kuistin ja totta kai talon, jossa kuisti olisi. Amerikkalaisella kuistilla tarkoitan koko talon kiertävää kuistia ilman, että välissä on ainuttakaan erkkeriä. Haaveilen, että saisin sadepäivänä juosta kuistia ympäri koirien kanssa. Ei kastuisi ja saisi silti nauttia sateesta ja raikkaasta ilmasta.



2. Rottweilerin. Uljas rotu, tosin pitkä häntä pilaa ulkonäköä.



3. Bordeauxindoggin. Koiralinjalla jatketaan. Tässä yhdistyvät komea ulkonäkö ja ihana luonne. Olen melko varma, että tämän rodun edustaja minulla tulee joku päivä olemaan.



3. Louis Vuittonin laukun. Speedy -malli on eniten mielessä, mutta brändillä on myös erittäin kauniita olkalaukkuja, jotka ehkä itselle sopisivat paremmin kuin kädessä kannettava malli.



4. Chevy Van. Tämän aion toteuttaa heti, kun on rahaa sen ylläpitoon (=bensan kulutukseen). Unelma-autoni ollut jo pikkutytöstä saakka.


Kuvat:

3 kommenttia:

  1. Hih..löysinpähän ihan sattumalta tänne. :) Mitäs sulle kuuluu?

    VastaaPoista
  2. Moro! Näköjään se on pieni tämä nettimaailmakin. :)

    Eipä ihmeitä, töissä oon ollut aika tiiviisti koko kesän ja syksyn, ja nyt alkaa kuumeinen töiden metsästys Varsinais-Suomesta. :) Mitäs sulle?

    VastaaPoista
  3. Joo tää nettimaailma on välillä hämmentävän pieni. :D

    Mä aherran opparin parissa ja ahdistun kun olen varma, että olen ainoa jolla on ongelmia sen kanssa. :P

    Työnhaku kans käynnissä, harmi vaan, että matkailualan hommat ovat vähän kiven alla..

    VastaaPoista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)