26.11.2009

United Colors of Benetton - kumpi vai kampi?

Oon aivan into piukeana täällä, koska olen saamassa hyppysiini yhden jutun, josta olen unelmoinut... Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään tässä postauksessa esitellyistä jutuista, vaan jotain josta kerroin alkusyksystä. ;) Kerron kyllä lisää, jahka se on ajankohtaista.

En muista olenko täällä hehkuttanut, kuinka Anttila myy nykyään United Colors of Benettonin ja Sisleyn laukkuja. Oon Seinäjoen Anttilassa hypistellyt säännöllisesti kahta Benettonin laukkua, enkä vain osaa päättää kumpi olisi kivempi! Jaiks! Kuvat on NetAnttilan sivuilta, ja hiukan pieniä mutta kyllä niistä pääkohdat näkyy... Mutkukitku ei osaa päättää! Ylempi olisi ehkä käytännöllisempi, mutta alempi sitten muuten vaan NIIN ihana. Ette usko, kuinka monta kertaa oon jo tarttunut kaupassa ylemmän laukun hihnaan, että "nyt lähdetään Jalasjärvelle" mut sit kuitenkin oon jättäny ostamatta, kun oon ruvennut miettimään, jos sittenkin se toinen olis kivempi. Voi elämä.


Huomenna olis ohjelmassa äitin kans Seinäjoen reissu. Mä haen Minimanista rahaa takaisin, kun jättivät sunnuntaina alennukset antamatta. Ja on muuten _yleistä_ tuolla puljussa tuo rahojen kanssa takkuaminen (milloin annetaan liian vähän takaisin, milloin on alennukset päin kuttua jne.)! Kannattaa tarkastaa kuitit aina kun on asioinut Hyllykallion/Seinäjoen Minimanissa. Katsoin sähköpostista, että Seppälässä on sunnuntaihin (??) saakka klubipäivät, jolloin klubikortilla saa -20% kaikista jutuista. Sinne siis myös. Niin ja kierrätyskeskuksesta mennään hakemaan koirille peittoja häkkeihin ja autoihin, kaikki on taas kummasti joko järsitty tai liattu muuten vaan käyttökelvottomiksi.

Huomenna tulee myös äitin miesystävä meille vkolopuksi. Thank god, se on luvannut ottaa Reinon tehotarkastukseen, Reino kun on tällä viikolla ollut oikein mukava ja jättänyt yhden kerran kaupan ja toisen kerran huoltoaseman pihaan. Jos K löytäis sitten syyn, missä mättää. Toivon todella, rupee tulemaan hulluksi kotona! Ei se mitään, jos olis autottomana Seinäjoella, mutta olepa autoton Jalasjärvellä niin jumissa ollaan ja isosti. Peukkuja nyt, että Reino saadaan kuntoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)