23.1.2010

%&¤#¤&%

Tänään on ollut ehdottomasti huonoin päivä pitkään aikaan. Oon ollut nyt kaksi viikkoa kotona, kun työvuoroja ei oo mulle asti riittänyt... Ja kolme viikkoa pitäisi vielä jaksaa kärvistellä. Tuntuu pää hajoavan, ja aivan kuin olisin vankina omassa kodissani, kun on niin kylmäkin, ettei lenkille pääse. Huoh. Toivottavasti huomenna on edes vähän parempi päivä. Edes vähän, koska nyt ollaan aika pohjamudissa. :(

Toinen asia, mikä kaihertaa mieltä, on työhakemus. Hain alkuviikosta erästä työpaikkaa ja kyseessä olisi siis, ainakin käsittääkseni, vakipaikka. Ei yövuoroja (+++++) ja työmatka lyhenisi 5 km, mikä minun tilanteessani tarkoittaisi sitä, ettei tarttisi mennä Seinäjoen keskustaan asti lainkaan. En valehtele, jos sanon stressaavani asiaa.. Olen hyvä työssäni, ja tiedän että olen / olisin hyvä valinta tuohon paikkaan. Mutta jos jotain olen elämässäni oppinut, niin sen ettei asiat mene aina suunnitelmien mukaan ja kuulostaahan se vähän turhankin hyvältä, että saisi vakipaikan ennen valmistumista. Myönnän rehellisesti, että olen todella pettynyt, jos en saa paikkaa, tai siis toista niistä koska paikkoja on avoinna kaksi kappaletta.

On myös ihan typerää tässä vaiheessa haaveilla mistään, kun paikasta ei ole kuulunut vielä pihaustakaan, mutta voi elämä miten siisti kevät ja kesä olisi tiedossa, kun ei olisi yövalvomisia lainkaan! En vain voi sille mitään, että haaveilen asiasta jo nyt ja sitten jos en pääse, niin tipun korkealta ja kovaa. Äsh!

MUTTA. Jos saan paikan, niin lupaan palkita itseni tämän kevään aikana. Ja jos en saa paikkaa, niin palkitsen itseni sitten loppukesästä (tämä on hiuksn budjettikysymys). Olen jo ennemmin kertonut haaveilevani tietyn brändin laukusta, ja nyt kun olen brändin laukkumalleja selannut, olen löytänyt omani. Ja siitä kuva seuraavaksi:
Louis Vuitton Neverfull MM, Damier ebene canvas -kuosilla on se valittu, jota omakseni halajan. Ja tänä vuonna se tapahtuu. Nih.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)