12.2.2010

Huomenta Suomi, hyvin pyyhkii!

...sun likkas valvoi taas ja vaikeroi. Naurusta tosin tällä kertaa tuli yöllä vaikeroitua. :) Kello on nyt kaksi iltapäivällä, oon ollut tunnin verran hereillä ja voi jukra miten tiukkaa teki herätä edes noin aikaisin. Nukkumaan rupesin siinä aamuseiskan aikaan. Niin mikä unirytmi? Kuka sellaisella mitään tekee, öisinhän on niin mukavaa valvoa. Not. Yövuoroputkestä jäi käteen palkan lisäksi vituralleen mennyt vuorokausirytmi, mikä ärsyttää nyt enemmän kuin hetkeen.

Ai niin! Sainpas muuten töissä vihdoinkin varmistettua itselleni kesäloma-ajankohdan, että saan varmasti lomaa meidän ulkomaanreissun ajaksi. En tiedä yhtään, paljonko mulla on tällä hetkellä lomapäiviä, mutta luulisi niitä nyt ainakin kahden viikon edestä olevan, joista toinen viikko menee siis Espanjan auringossa. Pelasin vähän hommaa itselleni, koska minulla ei oikeasti ole juuri koskaan ollut mitään toiveita työvuorojen suhteen ja esim. lokakuun jälkeen en ole asettanut ainuttakaan toivetta ja oon tehnyt nurisematta (siis pomolle en ole nurissut, sitä valituksen määrää netissä tai kotona ei lasketa :P) niin omat vuorot kuin mahdolliset saikkutuurauksetkin. Nyt oli sitten helppo sanoa ilman mitään omantunnontuskia, että saanko kesälomani pitää kesäkuussa (tai meneekö sitten osa heinäkuulle). Ja mikä parasta: mun ei tarvi olla töissä Provinssin aikaan!!! Jes, känniörveltäjävapaa viikonloppu, wohou! No okei, ehkä mä olisin mieluummin töissä Provinssin kuin Tangomarkkinoiden aikaan (nuoret vs. keski-iän ylittäneet), mutta nyt ei ole pelkoa siitä, että olen molempina viikonloppuina tiskin takana.

Palatakseni viime yöhön. Mitä minä sitten tein, kun ei väsyttänyt? Katsoin YouTubesta videoita. Stand up -komiikkaa ja Ketonen & Myllyrinteen parhaita paloja.

Ketonen & Myllyrinne on sellainen parivaljakko, jonka löysin vasta turhan myöhään. Silloin kun telkusta tuli heidän ohjelmansa, en katsonut sitä lainkaan, vaihdoin vain kanavaa. Opiskellessa rupesin ihmettelemään kanssaopiskelijoiden käyttämiä hauskoja kommentteja, että mistä ne oikein tulevat (Kummeli -sitaatit jo tiedetään :D) ja otin selkoa asiasta. Koukutuin.

Tässä pari lemppariani:



Kokous -sketsin juttuja on koulussa matkittu niin paljon, että oon aikoja sitten seonnut laskuissa. :D


Tässä toinen suosikkini.

Lisäksi löysin Ismo Leikolalta uudehkoja juttuja. Leikola jakaa mun mielipiteeni. Ärsyttää se änkyttävä tyyli puhua, mutta jutut on niin huippuja, että pakko kuunnella ja katsoa.

Tässä yksi hyvä uudelleensanoitettu biisi. Kuuntelin tätä repeatilla hyvän ajan yöllä. :D




Kuuntelutin tuon äidillekin tässä äsken, se kun lähtee tänään Tikkurilaan siskonsa luokse. :D Mä olen koira -ja talovahtina sunnuntai-iltaan saakka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)