22.2.2010

Kuvatehtävä - Rapsun silmin

Moikka, minä olen Rapsu (tai oikea kutsumanimeni on Rape, mutta Rapsuksi mua paljon kutsutaan). Äiskä kutsuu mua kyllä päivittäin mamman murukullaksi, tai jos olen tehnyt jotain pahaa niin perkele on myös käytössä... :) 9,5 vuotta on elettyä elämää takana, ja näihin vuosiin on mahtunut paljon kaikenlaista ja sitä kautta kuviakin on ripakopallinen. Tässä yksi kuvahaaste, johon nyt osallistun. :)

Vuosi sitten näytin tältä.


Kuva, joka on otettu kesäisenä ja lämpimänä päivänä.


Toisinaan osaan olla hyvin edustava.


Tästä kuvasta tulen aina hyvälle tuulelle.



Päässäni surisee kysymyksiä tätä kuvaa katsoessa.




Tahtoisin elää nämä hetket uudestaan.



Tämä koira on huipputyyppi.



Mielestäni erittäin kaunis kuva.



Paras kuva ikinä.



Minua ei naurattanut.



- Rapsu -

4 kommenttia:

  1. Hellyyttävä kaveri ^__^ Olispa minunkin koira noin kuvauksellinen. Minun Tiksuni menee yleensä noloksi jos sitä osoittaa kameralla :D

    VastaaPoista
  2. Hei Henna ja kiitos kaunis kehuista! :) Rapsukin osaa kyllä olla ei-kuvauksellinen, mutta kun kuvia on paljon niin niihin mahtuu pari onnistunuttakin otosta. :D

    VastaaPoista
  3. Rape on niin ihana! Niin sopo. Niin kuvauksellinen. Niin komea. Kaikkea yhdella kertaa. Naamasta nakee oikeen etta han on todellinen persoona.

    VastaaPoista
  4. Kiitos Donna kauniista sanoista! Sitä Rape todellakin on, persoona. Yksikään päivä ei ole samanlainen kun "partnerina" on tuollainen viihdyttäjä. :)

    VastaaPoista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)