22.3.2010

"Äiti, saanks mä viikkorahan vähän etukäteen?!"

Selailin viime yönä tylsyydenpuuskassani netin erilaisia laukkusivustoja, tällä kertaa katselin designerlaukkuja.. Saatan uppoutua netissä laukkujen maailmaan erilaisilla sivustoilla pitkäksikin aikaa vailla minkäänlaista tarkoitusta edes ostaa mitään. Laukkuja on kiva katsoa, pohtia niiden käyttäytymistä omalla olkapäällä tai käsivarrella ja miettiä, miltä laukku näyttäisi kun se sisältäisi omat roinani. Kaiken kaikkiaan laukkujen katseleminen rauhoittaa minua, ehkä siksi että syvennyn niiden maailmaan niin totaalisesti ja sitä kautta tyhjennän mieleni kaikesta muusta ainakin pieneksi hetkeksi. :) Mikä on sinun keinosi sulkea maailma ulkopuolelle, jos asian voi niin ilmaista?

Joka tapauksessa, menin katsomaan Net-A-Porterin valikoimaa ja katseeni kiinnittyi yhden tietyn veskan kohtaan niin kuin naula arkkuun.

Merkki: Bottega Veneta
Malli: Cocolave crocodile tote

Täydellinen! Upea ilmestys, herkullinen väri, perfecto malli ja kokokin on juuri eikä melkein. Rakastuin. :)








Niin ja se hinta? 16,500 €. Meinasin kirjaimellisesti tukehtua omaan kuolaani, kun tavasin viisinumeroista summaa. :D

4 kommenttia:

  1. Kerrotko mikä ihme tuossa laukussa maksaa??? Tuolla rahalla saa jo melkein uuden tila-auton, tai kesämökin.

    VastaaPoista
  2. Minttu: Nimi. ;)

    Mielenkiintoisinta on mun mielestä se, että noin kallista laukkua saa tilattua netistä ihan samalla tavalla ku H&M:kin juttuja.. Kyllä jännittäis, pääsiskö tuollainen kotiin saakka vai hukkuisko jonnekin matkalla. Niin ja kiinnostais tietää, kenellä on visakortissaan riittävän iso luottoraja... :)

    VastaaPoista
  3. Saisinpa minäkin sellasen nimen, josta immeiset on valmiita maksamaan noin paljon.

    Kai niillä joku vakuutus on oltava? Toisaalta kuinka moni oikeesti tietää noiden laukkujen arvon? Mulla ei oo pienintäkään käsitystä koko veskoista.

    Ainakin minun exällä oli ISO luottoraja Amexissa. Olis voinu ostaa omakotitalon kuulemma sillä rajalla. Hullua touhua sellaset luottorajat. Minä olisin ainakin alta aikayksikön velkavankeudessa =)

    VastaaPoista
  4. Mä olisin myös äkkiä köyhä kuin kirkonrotta, jos pääsisin isolla luottorajalla varustetulla luottokortilla ostostelemaan.

    Niin, luulis kyllä, että laukut on postituksen ajan tarkassa syynissä, missä se menee milloinkin. Silti tuntuu oudolta, että noin kallista veskaa voi ostaa nettikaupasta... Oon aina kuvitellut, että noin kalliit laukut tehdään ja toimitetaan erikseen tilauksesta, mutta olin näköjään väärässä.

    Ei mullakaan ollut ennemmin juurikaan käsitystä kyseisestä merkistä, mutta näköjään sitä oppii koko ajan uutta. :)

    VastaaPoista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)