18.3.2010

I was just littlebit shopping

Tässä sitten kuvia Keskisen ja Seinäjoen kauppojen antimista. Sekaisessa järjestyksessä, mutta haitanneeko tuo. :) Mua soitettiin muuten tänään taas yövuoroon, joten oikein muksa neljän yön putki tiedossa. Alunperin mulla piti olla vaan viikonlopun kolme yötä, mutta mitäs mä kotona ens yönä tekisin, nukkuminenkin on nykyään ihan yliarvostettua touhua yöaikaan.



Ei, en ostanut 16 paria kenkiä, mutta telineet niiden alla kyllä. Näin näiden kuvan Anttilan mainoslehtisessä ja menin kauppaan, enkä löytänyt mistään, joten kysyin myyjältä joka kertoi tuotteen loppuneen. Mulla meni ilme siinä vaiheessa :( -malliseksi, niin onneksi myyjä jatkoi, että näitä pitäisi 6 kappaletta tulla lisää lähipäivinä, mut niistä on kyllä jo kolme varattu. "Ai niitä saa varata, mulle heti kaksi kappaletta varaukseen!". Seuraavana päivänä tuli tekstari, että telineet on noudettavissa. Ja ai tätä onnea, nelikerroksinen kenkäteline!


Tuossa ei siis lähimainkaan ole kaikki kenkäni, ainoastaan murto-osa. Tällä hetkellä tuskailen viime kesän kesäkenkien perään, minne helkkariin mä ne viime syksynä oikein tungin?! Ei kerta kaikkiaan hajuakaan! Lisäksi mulla on viime kevään muuton jäljiltä ainakin yhdet Bronxin solkinilkkurit hukassa. Varastossa ne jossain on, mutta missä? Kun tietäis tai jaksais ainakin mennä kääntämään koko varaston ympäri. Blääh!


Ja kyllä, omistan crocsit. Ja kyllä, ne ovat vieläpä feikit. Ja kyllä, niitä on korjattu nippusiteellä. Ja kyllä, minä käytän niitä. En tosin muuten, kuin koirankusetus -ja takapihakenkinä. Käytän kuitenkin.


Seinäjoella ei pitäisi koskaan mennä tiettyihin liikkeisiin, ellei ole valmis latomaan taaloja tiskiin. Big Boint (vai Rintamäki, mä olen nimissä sekaisin, kun muuttivat niitä jossain kohdin) on yksi niistä: laukkujen osalta. Ne piruperkeleet kun myy Friis Companyn laukkuja.



Tämä ei ole FC:n vaan Serpenttiinin laukku, jota olen kuolannut viime syksystä saakka. Nyt se jämähti käsivarteen kiinni kuin varkain. Ah, niin ihana.


Tämä sitten edustaakin Friis Companya. Muistuttaa etäisesti Mulberryn Bayswateria, kyllä.



Keskisen Vesa ei myynyt mulle kukkaa, mutta ruukun sen alla. Ihana ruukku, josta jalkojen vuoksi tulee tassuamme mieleen.



Pari kuvaa Saint Paulioista. Niitäkään en ostanut, vaan ruukut. Ruukut on orkidearuukut, mutta kuka muka sanoo, ettei ne käy muille kukille, kuin orkideoille, häh? Mun mielestä kirkkaat, läpinäkyvät ruukut on ihan parhaita. :)





Nämäkin söpöläiset on Seinäjoelta, Enkelin Eväspussista. Munan muotoiset koristeet on nykyään kaikkein eniten mieleen, näissä on vielä lisäksi todella kauniit värit.


Keskiseltä ostin yhteensä neljä kynsilakkaa: Rimmel 085 London Clouds, IsaDora 615 Bardot Pink, Lumene 63 Leikkimielellä, Rimmel 260 Green Grass.


Uuden hiuslakan ostin Anttilasta. Kokeilin tänään, vaikutti aika lupaavalta. Paremmalta ainakin kuin XZ:n typerä tyrnilakka. Pthyi!

Citymarketista ostin mm. Ostolakossa -blogissa kehutun Pirkan silmänympärysvoiteen.

Uusi ripsientaivuttaja ja Maybelline Falsies -ripsari. Ripsaria täytyy nyt sitkeästi käyttää, kun se näyttää todelliset karvansa vasta hetken käytön jälkeen. Parin käyttökerran jälkeen sanottakoon, että pituutta tulee ripsiin, tuuheutta ei niinkään. Toivon todella, että tämä on vain alkukankeutta ja että ripsari oikeasti paranee kun saa hiukan ilmaa sisuksiinsa.

Tuurin Nahkapaikasta ostin pinkit kengännauhat ja Espanjan reissua varten uuden laukkuhihnan. Tuon luulis olevan ainakin aika hyvä tuntomerkki! Teksti on ainakin laukkufriikille sopiva. :)

Sitten leffaosastolle. Oon nyt ihan hulluna hamstrannut kaikkia halpisleffoja. Ostan täysihintaisia (siis 20 euroa hipovia) leffoja tuskin koskaan, niin kiire minulla ei ole leffaa saada etteikö sitä malttaisi odottaa hinnan alenemista. Se kuitenkin on fakta, että jostain se leffa kuitenkin löytyy halvalla, ennemmin tai myöhemmin. Elossa minulla on kirjana ja olen jo kauan halunnut nähdä leffankin. Hei, me lennetään on todellinen "aivot narikkaan" -pläjäys ja joka kerta ne taidokkaasti sekaan upotetut vitsit jaksaa naurattaa. Pako Alcatrazista on leffa, jonka isäni on aikoinaan nauhoittanut telkusta VHS:lle, mutta koska nauha alkaa olemaan katkeamispisteessä niin monen katselukerran jälkeen, piti tämä saada "ikuisessa" muodossa. Klassikko! Asema49 on sitten vaan ajanvieteleffa, en ostanut sitä minkään polttavan halun vuoksi, vaan lähinnä vaan siksi, että se on katsottava ja maksoi vain alle 4 euroa. :P



Kuten olen jo ennemminkin todennut, olen hitaasti lämpiävä ja innostun jutuista silloin, kun varsinainen buumi on mennyt jo ohi. Sinkkuelämää on yksi tällainen juttu itselläni. En katsonut telkusta sarjaa juuri lainkaan, enkä tajunnut sitä hypetystä. Mutta nyt, kun sarjan teko on lopetettu ajat sitten, ja eka leffakin on ollut uunista ulkona jo kaaaaauan, niin HooCee rupee vasta tajuamaan, missä mennään. Twilight -saaga kiinnostaa, mutta ei herätä mitään villiä hekumointia. En käynyt tokaa osaa katsomassa teatterissa, ostan senkin sitten DVD:nä alekopasta. :)

Eikä siinä vielä kaikki...

Kulkuri ja Joutsen on yksi kaikkien aikojen lemppareistani, aivan mielettömän hyvä! Martti Suosalo on suomalaisista näyttelijöistä yksi parhaista, ellei jopa paras!
Pirates of the Caribbean, kaksi ekaa osaa... Ajanvieteleffoja, joiden huumorisutkautuksille tulee naureskeltua ja kyllähän tuota Deppiä ihan mielellään katselee merirosvona. ;)



1 kommentti:

  1. Oothan tuota "muutaman" pikku jutun löytänyt. Sä saatkin mageet kesävarpaat, ku sipaset tuota vihreetä varpaisiin. =)

    VastaaPoista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)