21.3.2010

MSCHIC -tilaus

Sain tällä viikolla, vihdoin ja viimein, Postilta lapun, että MSCHIC -tilaukseni on tullut perille. Kyllähän kesti! :< Ainakin tilaus oli pakattu hyvin suloisesti; pussi pitkillä naruilla ja kauniisti sidotulla rusetilla lievensi pahennusta ja kutkutti uteliaisuuden siihen, mitä sieltä löytyykään.
Tuotteisiin olen tyytyväinen. Enemmänkin, kuin tyytyväinen! Skunkbrush vaikuttaa laadukkaalta, ainakin näin "sivellinkokemattoman" hyppysissä, ja molemmat luomivärit ovat hyvän sävyiset ja kestävät luomilla pitkään. Molempia olen siis jo kokeillut. Seepraa laittaessa musta ja valkoinen sekoittuu, of course, ja mitä väriä siitä tulee? Aivan oikein, harmaata. Tummaa, juuri oikean väristä harmaata. Ei mitään pliisua, muttei liian tummaakaan (mustanpuhuvaa tarkoitan).

Eyes Creamiin (sävy Icy Latte Sherbert) sitten jo rakastuinkin ihan kybällä! Väriä on hankala kuvailla, muuten kuin että se näyttää luomilla pirun hyvältä. Sävy on sopivan neutraali arkimeikkiin, mutta kuitenkin pienen kimalluksen ansiosta sopii käytettynä juhlavampaankin meikkiin. Ja kyllä kuule kestää! Mulla pitää luomivärin olla aika tykkyä, että se kestää tasaisena, eikä leviä tai mene luomella "poimuille", mutta tämän kanssa ei ole mitään ongelmia.

Gift -huulipuna sitten olikin iso pettymys. Olihan se ilmainen, mutta harmittaa silti, että sävy on totaalisen väärä minulle. Nyt mietin, että kehtaako tätä laittaa arvontapalkinnoksi, kun olen tätä kerran käyttänyt... Siveltimellä toki, mutta silti, tuote on käytetty minun silmissäni. :/ Itse en tätä tule käyttämään, se on satavarmaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)