10.3.2010

Rape's point of view - accessories

Vaikka mamma ostelee itselleen asusteita pienen kylän asukkaiden edestä, minä olen säästynyt materiaalimaniasta aika pienellä määrällä. Vaatekappaleita en omista kuin kaksi: Hurtta -merkkiset sade -ja talvimanttelit. Niitä en jaksanut tänään pukea päälleni, mutta varmasti tässä kevään aikana näette sademanttelinkin in action. Muuta vaatetta en tarvitsekaan, en voisi kuvitella itseäni missään neulepaidassa, yöks! Mamma on kanssani samaa mieltä, koirien blingblingvaatteet on suurimmaksi osaksi ihan kamalia, eikä ymmärrä pukemista, jollei sillä ole selkeä tarkoitus (lämpö, kastuminen, kuraisuus).

Mamma lahjoi mua Dentastixillä, että suostuisin olemaan mannekiinina parissa kuvassa. Tai oikeastaan minä sanoin, etten suostu yhteenkään kuvaan, ellen saa jotain herkkua. Tuollainen Dentastix on kyllä aika olematon; kolme haukkausta ja se lepäilee meikäläisen mahassa.

Sain parin viikon takaisen ell käynnin jälkeen paitsi uuden pannan, myös uuden vesikipon (vasemmalla). Mätsää hyvin ruokakippoon värinsä puolesta! Ruokakippo on Koziol -merkkinen ja mamman suosikkikippo ja kieltämättä siitä on todella helppo syödä (paitsi nyt on hiukan hankalaa kun mamma laittaa tennispallon ruoan joukkoon, etten hotkisi sapuskaani). Mamma osti tämän minun ollessani korkeintaan parivuotias, tuhlasi teini-ikäisenä viimeiset rahansa kalliiseen kippoon, mutta on se kyllä ollut joka sentin väärtti! Ruoka-alustana muuten Tiimarista ostettu kirjoitusalusta. :D

Piti varuuksi käydä katsomassa, ettei kippoon ole ilmestynyt mitään. Ei ollut, höh. :(

Tässä on sitten asustenaulakkoni. Kuten näette, en omista hirveän paljoa tavaraa, muutaman pannan ja pari hihnaa. Niin ja valjaat.


Tämä mulla on käytössä kaikkein eniten. Mamma osti reilu vuosi sitten uuden flexin, tuollaisen komean värisen harmaan. Olisi kuulemma halunnut keltaisen, mutta painan liikaa niiden painorajoituksiin nähden, phuh... Uus panta on päässyt jatkuvaan käyttöön, ai että se tuntuu ihoa (tai turkkia) vasten kivalta. :) Flexin kahvassa kakkapussipussukka, jos joku ihmettelee. On tarrakiinnityksellä flexin kahvassa kiinni. Niin ja sinisiä kakkapusseja totta kai, kuten pojalla kuuluukin olla!

Sitten ne valjaat... Tää on tosi huono kuva musta, korvat luimussa ja silleen... Mutta valjaat on hienot, eikös?!


Sit pari pantaa. Nahkainen puolikuristava on vanha tapaus, ainakin viisi tai kuusi vuotta palvellut. Hurtan heijastinpanta sai mennä sivuun nyt kun sain tuon uuden mustan.

Löytyy multakin sitten yksi brassailupanta. Nahkainen panta, jonka mamma kuulemma välttämättä halusi, kun siinä on lehmäkuvioiset niitit... Mä en ihan ymmärrä, mutta jotain tekemistä sillä on sen kanssa, että lehmätavaroita ja lehmäkuvioituja juttuja mammalla on muutenkin tosi paljon. Keräilee niitä, tai jotain... Mitä tarkoittaa edes keräily??


Lehmäniitit vielä lähikuvassa. Tää on kyllä kiva panta, ei kurista yhtään kun on solkikiinnitys!


Sitten vielä yksi hihna, jolle mamma jostain syystä nauraa tosi makeasti... Tämä taas kuulemma liittyy siihen, että olen leikattu poika... Mä en kyllä näe tässä mitään hauskaa (mutta käytän kyllä tuota hihnaa, se on sopivan pituinen).

On mulla vielä yksi nahkahihna, mutta mamman äiti on ominut sen Mantan käyttöön. Mamma ei tykkää käyttää sellaista pitkää nahkahihnaa, niin ei kuulemma haittaa.
Mitäs tykkäsitte mun asusteistani?
-Rapsu-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)