11.4.2010

100 knoppitietoa HooCeestä

Innostun itse aina näistä pienistä totuuspostauksista, joita bloggaajat julkaisee. En välitä, vaikka tämä "100 asiaa minusta" -juttu on kiertänyt jo ympäri blogosfääriä tai vaikka joulukuussa kirjoitin itsestäni pienemmän faktajutun... Innostuin tästä ja nyt toteutan sen. :) Toivottavasti osa tulee lukijoille yllätyksenä ja edes joku kohta saisi aikaan reaktion, ettei olisi minusta uskonut sen perusteella, mitä olen ennemmin itsestäni kertonut.


001. Minulla on kolme etunimeä ja kaksiosainen sukunimi.
002. Olen sukunimikaima vain 12 ihmisen kanssa, eikä saman nimisiä ole ollutkaan kuin 32 jos lasketaan mukaan myös entiset nimet ja kuolleet.
003. Minulla on kaksi siskoa, jotka ovat minua 10 ja 12 vuotta vanhemmat.
004. Olen syntynyt Yhdysvaltain itsenäisyyspäivänä.
005. Korvissani on 7 korvakorua.
006. Alaselässäni on tassutatuointi ja molemmissa jalkapöydissäni suomileijonatribaalit tatuoituna.
007. Koirani rekisterinimi on sama kuin Zorron siviilinimi. ;)
008. En tiedä, miltä tuntuu päänsärky.
009. Olen reservin alikersantti, aselajina viesti.
010. Sanoin neljännellä luokalla tosissani, että menen armeijaan.
011. Olen muuttanut elämäni aikana 13 kertaa (miten niin levottomat vanhemmat/äiti).
012. Vanhempani erosivat kun olin 4-vuotias.
013. Isäni kuoli vuonna 2000, tapasin hänet viimeisen kerran vuonna 1994 (8-vuotiaana).
014. Käytän piilareita hela tiden (onneksi on olemassa yötäpäiväälinssit).
015. Vihaan suihkussa käymistä!
016. Pituutta minulta löytyy 165cm.
017. En ole koskaan maistanut tupakkaa.
018. Haluaisin ajaa ammatikseni täysperävaunullista rekkaa. Ja jos tämä on minusta kiinni, joku kaunis päivä haaveeni toteutuu.
019. En juo kahvia lainkaan. Teetä kohteliaisuussyistä jos pitää valita kahvin tilalle jokin ja kaakaotakin äärimmäisen harvoin. En pidä lämpimistä juomista.
020. En oo koskaan ajanu mopolla tai skootterilla.
021. En osaa pasianssia lukuunottamatta ainuttakaan korttipeliä. Noloa, kaikkihan osaa lätkiä korttia! :/
022. Pisin seurustelusuhteeni on kestänyt 7kk. Miten niin vaikea ihminen? :D
023. Olen pitänyt molempien siskojeni kanssa väh. vuoden mykkäkoulun, eri aikoihin.
024. Järsin kynsiä 9-vuotiaaksi saakka. Sisko lakkas mun kynnet valkoisiksi ja kynsien järsiminen loppui siihen paikkaan.
025. Olen todella, todella kilpailuhenkinen. Jos en saa kisata kenenkään kanssa, kehitän jonkun skaban itseäni vastaan. :D
026. Olen nopea lukemaan.
027. Jos olen yksin autossa, laulan ihan aina ja ihan täysiä. Huonosta lauluäänestä huolimatta.
028. Äitini on sankarini!
029. Olen täydestä sydämestäni eteläpohojalaanen.
030. Rakastan metsiä.
031. Lempiväri on ollut ihan kakarasta saakka vihreä.
032. Sairastin armeijan alokasaikana ruusun, se iski morttileirillä polveen. Not nice. :(
033. Saan mustelmia tosi helposti.
034. En aio mennä koskaan naimisiin...
035. ...ja minulla tuskin tulee koskaan olemaan lapsia...
036. ...koiria sitten senkin edestä.
037. En sulje koskaan verhoja - en edes yöksi.
038. Olen kovaääninen, härski ja räävitön suustani sekä omaan huonon huumorintajun. Ja olen ylpeä näistä kaikista seikoista. :)
039. En osaa enää luistella tavallisilla hokkareilla. Luistelen aina maalivahdin luistimilla.
040. Lähtisin sotaan jos sellainen syttyisi.
041. Odotan kertauskutsua, haluaisin niin päästä ryynäämään!
042. Muistan helposti puhelinnumerot ulkoa.
043. Isäni on ollut 80-luvulla Irakissa töissä yli vuoden.
044. Armeijajutuista voisin puhua loputtomiin.
045. Olen laiska siivoamaan. En kehtaa edes sanoa, mikä on ollut yksin (Rapsun kanssa) asuessani pisin väli imuroimatta, pesemättä lattioita tai vaihtamatta lakanoita
046. Koirien lisäksi rakastan lehmiä, oravia ja siilejä.
047. Viime kesänä synttärilahjaksi saamani suomileijonakaulakoru on ollut kaulassani siitä lähtien. Olen ottanut sen pois vain viihteelle lähtiessäni kun olen laittanut toisen kaulakorun.
048. En juo koskaan olutta.
049. Rekordeligin mansikka-lime -siideri on parasta ikinä.
050. Puhun unissani. Ja narskutan hampaita.
051. Juon maitoa 2-3 litraa päivässä.
052. Tällä hetkellä käytössäni on Minna Parikan Maxine -laukku.
053. Olin ala-asteella voittamaton kukkulan herrassa. Voitin jopa pojat. :)
054. Kannatan Perussuomalaisia (en tosin seuraa mitenkään aktiivisesti politiikkaa).
055. Minulla on ollut takapuoleen asti ylettyvät hiukset 8-luokalle saakka.
056. Karkkikestosuosikkejani on Salmixit.
057. Flunssassa kurkkua kutittaessa harjaan nielua hammasharjalla ilman, että saan koskaan oksennusrefleksiä.
058. Minulla on kerran mennyt muisti ryyppäämisen jälkeen.
059. En ole koskaan murtanut ainuttakaan luistani (olisiko maidonjuonnilla osuutta asiaan?).
060. Uskon yliluonnollisiin juttuihin. Tai pikemminkin siihen, että kaikkea ei voi mitenkään selittää tieteellä.
061. Menen mieluummin yksin kuin seurassa shoppailemaan.
062. En usko jumalaan. Kirkkoon kuulun vain siksi, että olen kummi ja haluan tulla haudatuksi isolle hautausmaalle enkä millekään "joutomaalle".
063. Äitini on sanonut aina, että minä olen erilainen nuori. :)
064. Olen yläasteella väitellyt koululääkärin kanssa siitä, onko sukunimeni isäni nimi vai yhdistelmä isän sekä äidin sukunimistä. Lääkärille ei mennyt jakeluun, että sukunimi on kaksiosainen ja että se on kokonaisuudessaan sama kuin isälläni. Daiju! :D
065. En pahemmin piittaa kissoista.
066. Nukun nykyään Kelju K. Kojootin kanssa.
067. Olen yllytyshullu selvinpäin ja varsinainen sekopää kännissä.
068. Teininä suoritimme kaverin kanssa naku-uintikierroksia. Pyöräiltiin yöaikaan (kännissä) Seinäjoella jollekin uimarannalle ja käytiin nakuina polskimassa. :D
069. Inhoan mottoja, mutta minulla on silti sellainen: "Miksi keksiä oma motto, kun voi lainata muiden omia".
070. Jos juon mukista, pelkään mukin pohjasta heijastuvaa omakuvaa.
071. Sorsin Soneraa, suosin Elisaa.
072. Suosikki SM-liigajoukkueeni on Oulun Kärpät.
073. Kengänkokoni on 39.
074. Haluan kaiken tapahtuvan ja onnistuvan NYTHETITÄLLÄSEKUNNILLA.
075. Kärsin aftoista. Yökötysinhotukset. :(
076. Lempilimsa on Pepsi Max.
077. Näprään hiuksiani huomaamattani koko ajan: autoa ajaessa, miettiessä, kirjoittaessa, lukiessa jne.
078. Olen sikeäunisin tietämäni ihminen.
079. Ihaa on lempparini Nalle Puhissa.
080. Mikki Hiiri on ihan syvältä, muka kaiken tietävä ja kaiken osaava paskantärkeä sarjakuvahahmo.
081. En pysty kuuntelemaan Aerosmithin I Don't Want To Miss a Thing -biisiä itkemättä.
082. En voi katsoa Idolsin tai XFactorin ekoja jaksoja, kun en kestä myötähäpeän tunnetta huonosti laulavien ihmisten puolesta.
083. Pelkään aina, että nolaan itseni.
084. Lempi laukkumerkki taitaa tällä hetkellä olla Betsey Johnson.
085. Kiroilen todella paljon.
086. Olen kiinnostunut kaikista vanhan kansan viisauksista.
087. Jos pitäisi yhtäkkiä nimetä yksi mies, joka saa jalat veteliksi, sanoisin Jere Karalahti.
088. Juon minimaalisen vähän vettä. Jos ruoan mukana olevaa vettä ei lasketa, juon vodaa ehkä vain pari desiä viikossa.
089. En osaa käyttää vyötä/vöitä. Ahdistava kapistus.
090. Rakastan hattaraa.
091. Nautin uimisesta ja sukeltamisesta.
092. Luen parhaillaan Herbjorg Wassmon "Lasi maitoa, kiitos" -kirjaa.
093. Kaktus on lempikukkani.
094. Haluaisin opiskella taas venäjän kieltä.
095. Olen kokeillut Kreikassa snorklausta ja laitesukellusta.
096. En käytä pyöräillessä kypärää.
097. Jos omistan joskus puisen omakotitalon, aion maalata sen jollain erikoisemmalla värillä.. Limenvihreä tai possunpunainen on vahvoilla tällä hetkellä. :D
098. Isäni oli alkoholisti.
099. Muumeista Nipsu on lemppari.
100. Olen oikeasti iloinen, ettei tarvitse edes harkita Provinssilipun ostamista (sosiaalinen paine: kaikki kaverit ovat menossa). Menen paljon mieluummin Mallorcalle. :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)