21.4.2010

Käsialanäyte

Odottelen tässä maha jännityksestä kipeänä eläinlääkärille lähtöä... Pitäkää meille (tai siis ennen kaikkea tuolle karvakorvalle) kaikki sormet ja varpaat pystyssä klo 16.00, ettei tuomio ole mikään paha, ja että Rapsulla olisi vielä aurinkoisia kevätpäiviä edessä!

Odotellessa päätin tehdä käsialapostauksen. On pitänyt tehdä jo kauemman aikaa. Olen hirvittävän kiinnostunut ihmisten käsialoista (varsinkin naisten), ja esimerkiksi töissä saatan kurkkia ihmisten kirjoittamia majoituskortteja: minkä ikäinen kirjoittaa minkälaisella käsialalla. En ole kuitenkaan kiinnostunut tutkimaan käsialoja sen syvällisemmin, mitä kaikkea niistä voikaan saada selville (kummalle puolelle käsiala "kaartuu", onko se nousevaa tai laskevaa, kuinka lujaa kynällä painetaan paperiin jne). Haluan vain katsella, millaista on kynänjälki. :)

Innostuin tekemään tämän postauksen nähtyäni tässä MouMoun postauksessa Marin kirjoittaman lappusen. Miten ihana käsiala! Tästä inspiroituneena haluan näyttää teille oman kynänjälkeni. :)

Oma käsiala on vaihdellut yläasteen jälkeen jonkin verran, tämä nykyinen "malli" tuli voimaan vasta ammattikorkeassa. Lukion jälkeen olin vuoden armeijassa, jossa ei pahemmin tarvinnut kirjoitella... Muuten varmaan kirjoittaisin samalla käsialalla kuin lukiossa, mutta tauon jälkeen muistiinpanojen kirjoittamista piti oikeasti harjoitella ja käsialakin muuttui. Tykkään kirjoittamisesta ja siksi harmittaa, kun nykyään on vanha kunnon"skriivaaminen" jäänyt niin vähiin.

Hei, olen HooCee ja kirjoitan blogia nimeltään:
Tällä viikolla olen hokenut paljon seuraavaa lausetta (koiralleni):

Paikkakunnat, joissa vietän eniten aikaani:


Olen iältäni:
Lemmikkinä minulla on:


Vapaa-ajan tekemisiä:
Mitä mieltä olen ihmisistä:

Lopuksi käsialanäytteet "arkikäsialasta", "korttikäsialasta" (eli vähän fiinimpi ja helpommin luettava) sekä tikkumallista:



Minkälaisen kuvan sait minusta käsialani perusteella...? :)

1 kommentti:

  1. Hehe, mun käsialaa on nähtävissä myös Maijan blogissa http://www.silmanlumetta.fi/2010/04/ku-hymyilee-ni-aina-saa.html ..ei aivan niin huolella kirjotettu ku Moksun lappu :)

    VastaaPoista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)