21.5.2010

Guardian Angel

[purkautuminen] Living Security System on asennettu! :) Manta vahtaa naapurin ällötysäijää. Manta ei osaa haukkua käskystä, mutta Rapsu kun osasi niin tein sen kanssa joskus niin että koira terassille ja sanomaan käskystä pari valittua sanaa. Vihaan tuon puolen naapureitamme, johon Mantakin kuvassa katsoo. Näen punaista kun vain ajattelenkin kyseisiä ihmisiä. Ja tunne taitaa olla molemminpuolinen, minuun kohdistuen, olen nimittäin kerran tuolle rouvalle avautunut kovin sanakääntein siitä, mitä mieltä olen heidän tekemisistään. Tiedättekö, tekisin heidän elämästään helvettiä jos asuisin tässä yksin. En mitään laitonta tai mistä itselle koituisi hankaluuksia, vaan juuri sellaisia pieniä, harmittomia mutta perin vittumaisia juttuja. Mä olen ihana naapuri niille, jotka on mulle mukavia (tai edes neutraaleja), mutta tuollaisille ihmisille ei heru sympatiaa. Minäkö vittumainen? Kyllä, ja ylpeä siitä. [/purkautuminen]



Aihetta salakavalan ovelasti vaihtaen siirryn H&M:n tilaukseen, jonka tein tänä aamuna. Enhän mä nyt eilen mitään Against Aids -juttuja muistanut ja työvuoron päätteeksi kun sivuja selasin, yllätyin kun yhtäkkiä ilmaantui lisää tuotteita. Tilausta en ehtinyt enää tekemään kun työvuoro päättyi ja tuotteita/kokoja myytiin loppuun siihen mennessä kun pääsin kotiin koneen ääreen. Tänä aamuna laitoin oikein kellon herättämään puoli seiskalta ja sainkin kaiken haluamani ja oikean kokoisena. Kenkäpitoinen tilaus tulossa, varautukaa! :)


Kerroin ennemmin lauantaina Seinäjoen H&M:ltä ostamistani leopardiavokkaista/ballerinoista ja olen nyt täysin rakastunut niihin. Hyvät ja kevyet jalassa, halvat joten niillä voi huoletta ryynätä missä vain kun ei tarvi säästellä. Sen vuoksi tilasin samat kengät turkooseina...

...pinkkeinä...

...seeproina...

...ja kukallisina. :D

Yhdet arskat tilasin myös. Toivottavasti noi sopii niin malliltaan kuin leveydeltään mulle, noi on tosi herkut!


Seeprakuvioinen saronki, jonka aion kylläkin pyhittää huivikäyttöön... Tai riippuu ihan, millainen se on livenä.

Sitten erävoitto! Oon kuolannut näiden pinkkien korkkareiden perään jo kauan, mutta aina ne perkuleen 39 on päässeet loppumaan kun mulla olis ollu tsäänssit tilata. Nyt oli tsäänssi ja nyt oli 39. Katotaan vaan, olis juuri sopivan ironista että nää onkin livenä ihan hirveät.


Sitten sinne Against Aids -osastolle. Nämä on ihan heräteostos. Mun kropan malliin tuskin tuollaiset nilkan katkaisevat kengät sopii, mutta jos nää on ihanat ja sopivat niin siinä vaiheessa mä heitän vesilintua "säännöillä" mikä sopii kenellekin.


Kaulakoru on niin ruma, että se on oikeasti jo hieno. Like it!



Tää on kaunis kuvassa, toivottavasti myös livenä! Epäsymmetrinen malli ja hieno kuvio, totally like it!


Huono puoli asiassa on se, että otin tilauksen niin että kaikki tulevat kerralla - heinäkuun puolivälissä. :/ Mutta ehkä mä selviän sinne asti. Ehkä.

1 kommentti:

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)