3.5.2010

Maanantain löytöjä

Kuks, pikainen postaus vielä ennen nukkumaanmenoa. Kuuden tunnin päästä pitäis olla jo hereillä ja siitä kotvasen päästä pirteänä autossa matkalla töihin. Aamuvuoro pitkästä aikaa siis, en muista koska oon viimeksi ollut aamussa. Katsotaan, heräänkö lainkaan, mulla kun on tuon herätyskellon kanssa pieniä kuuluvuusongelmia (= kello rämisee niin maan perkeleesti 30cm päästä korvasta, mutta mä en vaan herää siihen).

Kävin tänään kaupungilla vähän kiertelemässä; muutamassa liikkeessä ja lisäksi Hannu & Kerttu -nimisessä kahvilassa kaakaolla ja suklaakakulla. :P Monotonisesti vain esittelen ostokset, sen kummempia selittelemättä:

Lindexiltä pinkki puuvillainen huivi. Tämä on ohuempi, pienempi ja kesäisempi kuin se jota talvella käytin (samaa materiaalia, beigen värinen). Sopii kylminä kesäiltoina (trust me, niitä on ihan varmasti myös ensi kesänä!) myös harteilla pidettäväksi.
Mulla ei ole varvasfobiaa, mutta noissa sukissa on vain jotain samaan aikaan kiehtovaa ja karmivaa kun pottuvarvas on omassa "osastossa". Mutta veikeät sukat, laitan ne huomenna töihin niin saan työkengissä heilutella pottuvarpaita. xD

Tiimarista sai Fruit Caseja hintaan 1e/kpl, niin ostin saman tien kaksi. Nyt mulla on näitä yhteensä neljä; näiden lisäksi toinen viinirypäle ja päärynä. Nämä on ihan parhaita, kun haluaa saada kuljetettua hedelmänsä mössööntymättä kotoa työpaikalle, kouluun etc. Ja onhan noi lisäksi pirun hienojakin! :) Rypälekeissi on niin iso, että sinne sopii hyvän kokoisen karkkipussinkin sisältö kuljetettavaksi. Noin niin kuin *kröhöm* vinkkinä. :)


Viimeisenä, vaan ei vähäisimpänä, Seppälästä tipunkeltaista kynsilakkaa. Lakkasin kynnetkin ekaa kertaa moneen viikkoon (oon pitänyt niillä nyt ilmakylpyä :)) ja näyttää kyllä tosi suloisilta. Vielä kun sais kynsivallit kuntoon... Tuli revittyä ne aika pahaan kuntoon, kun Rapsua ressasin, itkin ja murehdin.
Hain muuten postista yhden ihanaisen veskan, esittelen sen teille huomenna! ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)