4.5.2010

Marc by Marc Jacobs


Tässä on laukku, jonka hain eilen postista. Toiskätisesti (2nd hand) ostettu Marc by Marc Jacobsin veska. Materiaali ihanaisen pehmeää nahkaa, väritys tuollainen juuri sopiva, jossa ei lika heti näy, ja joka sopii monenmoisen värin kanssa yks yhteen.










Aika herkullisen värinen vuori! Rakastan laukkuja, joissa vuori on jotain ihan muuta kuin miltä laukku päälle päin näyttää. Tämän laukun vuorikankaan olisi voinut olettaa olevan joku ruskeasävyinen, yksivärinen tai maltillisella kuviolla varustettu. Vaan ei, psykedeelistä kuviota tumman vihreällä pohjalla!

Isosta vetoketjuvetimestä paljon plussaa!

Ai että mä tykkään tästä. Ryhdikkään Minna Parikan Maxinen rinnalle on kiva saada tällainen lötköpötköveska. :)






3 kommenttia:

  1. Oi! Marc by Marc Jacobs laukut on aivan ihania!! Ihanan laukun olet löytänyt, taas kerran.;)
    Ja kivaa kun joku muukin on noin innoissaan laukun vuoresta. Itse olen joskus päätynyt ostamaan laukun jos toisenkin "ku siinä on vaan niin hieno vuori".:D

    VastaaPoista
  2. mai: Kiitos, tää oli kyllä varsinainen löytö ja tämän myötä oon nyt ruvennut tutustumaan merkkiin hieman paremmin, jos joskus hommais jonkun toisenkin... *viatonta viheltelyä* ;D

    Nykyään laukuissa on niin kauniita vuorikankaita, ettei voi olla innostumatta. Harmi vain, ettei kukaan näe laukun ulkopuolelle, kuinka kaunis veska on sisältä. :)

    VastaaPoista
  3. Ihana laukku! Onnittelut onnistuneesta ostoksesta! Hyva vari ja toisaan, kiva vuori!
    Mulla oli joskus pieni musta kasilaukku joka oli mukana aina kaikissa iltariennoissa. Sen vuori oli ihana pinkki. Ainoa ongelma oli se, etta kaikki mun tavarat oli myos pinkkeja niin en koskaan loytanyt sielta laukusta mitaan!

    VastaaPoista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)