26.5.2010

Minna Parikka - Maxine vol 2

Niinhän siinä tosiaan kävi, että sorruin myös toisen väriseen Maxineen. Haudoin ajatusta jonkun aikaa, kunnes soitin Minna Parikka Boutiqueen ja kysyin tilannetta. Silloin sanoivat, että laukkuja pitäisi tulla ja ottivat mun nimeni jonolistalle. Olin aika varma, että olin liian myöhään asialla, enkä laukkua tule saamaan. Vaan kuinka kävikään! Sain soiton, että minulle on varattuna yksi kappale mustavalkoisia Maxineja. :) Sovittiin lähetyksestä ja niin vain punaisen M:n serkku saapui kotiin - pysyvästi. Täydet pointsit Minna Parikka Boutiquelle erinomaisesta palvelusta niin sähköpostitse, puhelimitse kuin tuotteen toimituksenkin suhteen, kiitos! Olen erittäin onnellinen kahden täydellisen laukun omistaja.


Kiiltonahkainen yksilö siis tässäkin kyseessä...
...mustalla mokkanahkasivustalla. On muuten veikeän näköinen, hurja kontrasti! Ennemminhän olen sanonut, etten osaa valkoista laukkua oikein käyttää, mutta tämä tulee varmasti keikkumaan olalla, koska kiiltonahka ei niin paljoa ime likaa ja on helpompi puhdistaa ja mustassa mokkanahkassa lika ei näy sitäkään vähää. Perfecto!

Minna Parikalle tyypillinen sydänteema löytyy täältäkin.


Sisätaskun vedin on erilainen kuin punaisessa laukussa ja tasku hieman ei-syvempi. Pikkujuttuja, joihin vain kiinnitti heti huomiota. Avainnauha on paikoillaan tässä serkussakin.


Serkukset vierekkäin. Punainen näyttää pienemmältä, kun se on ollut kovassa käytössä ja sisällä on mun tavara-arsenaalini, on siis lysyssä valkoiseen verrattuna.




Pakko kysyä: punaista vai valkoista? ;)


6 kommenttia:

  1. Valkoinen vois olla se joka vois ehkä joskus keikkua myös minulla mukana.

    VastaaPoista
  2. valkoista ! mä en jostain syystä ite syty parikan suunnitteille yhtään, liian erikoisia mulle, mutta toi valkonen näyttää kieltämättä sellaselta jonka minäkin joskus erehdyksissäni saattaisin heilauttaa olalle : )

    VastaaPoista
  3. No huh! Mulla itselläni on punainen, mutta kaikkihan niistä ovat älyttömän kauniita, eli kelpuuttaisin minkä vaan toiseksi Maxineksi.. Mutta en taida ryhtyä niin hurjaksi. :D Onnea serkuksesta!

    VastaaPoista
  4. juulia: En mäkään ole Parikan kenkien true-fani, enkä kyllä fanita Parikan muita laukkujakaan.. Nää Maxinet ne vaan sai mun syömmein värisemään. xD Eikä kyllä kaduta näihin satsaaminen, laatutavaraa nämä on, siitä ei pääse mihinkään.

    Kiitos, Anniina! En vieläkään meinaa uskoa, että sain nimeni niiden onnellisten joukkoon, jotka sai tästä myöhemmästä erästä Maxinensa. Hinta toki voi olla monelle kynnys, mutta kuvittelin että kysyntää olisi ollut silti niin paljon, ettei mulla ole mitään saumoja. :)

    VastaaPoista
  5. Upea tuo valkoinen Parikka :) Mun lemppari <3

    VastaaPoista
  6. Maija: Kiitos, on se vaan ilo silmälle. :)

    VastaaPoista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)