31.7.2010

Käyttäjä saa kasvot

Olen tietoisesti pitänyt blogini sen verran yksityisenä, etten ole paljastanut kokonaan kasvojani. Toisaalta olen sitten kertonut asuinpaikkani, koirani nimen rekisterinimeä myöten ja kertonut välillä hyvinkin yksityiskohtaisesti liikkeistäni. Eikä tarvitse olla mikään mieletön velho saadakseen selville jopa työpaikkani.

Joten.

Pitkän pohdinnan tuloksena päätin julkistaa kasvoni. Ihan vain siksi, että olen blogia pohtiessani todennut sen, etten ole edennyt tämän kanssa mihinkään suuntaan. Mitään etenemistä en ole toisaalta hakenutkaan, mutta nälkä kasvaa syödessä, as they say. En tiedä, eteneekö blogi minun pärstäni paljastamalla yhtään mihinkään, mutta tuleehan siitä vielä vähän henkilökohtaisempi kun on tavallaan nainen sanojensa takana. Ja totta puhuakseni, onhan se nyt perin vittumaista lukea blogia, jonka käyttäjä ei koskaan paljasta kuvaa itsestään.

Sitäkään en tiedä, jääkö tämä kuva viimeiseksi. Tai poistanko sen jossain vaiheessa (ja jos, niin kuinka pian). Mitään asuesittelyjä ei tulla näkemään, koska mä en edelleenkään pukeudu. Puen, mutten pukeudu. Asuissani ei siis ole mitään nähtävää... Ja johan tämä blogikin sen todistaa, että uusia kuteita ostan todella harvoin. Jos minusta kuvia jatkossa nähdään, ne ovat mitä todennäköisimmin tilannekuvia. Joissa 99% varmuudella näkyy myös koira. ;D



Hei. Olen HooCee. :)

1 kommentti:

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)