14.8.2010

DSi

Helmikuussa kerroin pelikonsolihistoriastani (jota siis ei pahemmin ole) ja kirjoitin, kuinka mieleni tekisi jotain mukana kannettavaa konsolia, koska kotona en pahemmin telkkarin ääressä viihdy. Olen puolen vuoden ajan katsellut eri sivustoilta konsoleita ja pohtinut pohtimisestani päästyä, haluanko Nintendo DSi:n vai PSP:n ja minkä värisen ja mistä sen ostaisin. Ja lisäksi olen kytännyt hintojen laskua ja tarjouksia. Selvää oli alusta asti, etten tule tyytymään tylsään valkoiseen tai mustaan, kun eri värejä kerran on saatavilla.

Hinnat ovat heitelleet pari kymppiä suuntaan ja toiseen ja nyt en enää jaksanut jahkata, vaan ostaa pätkäytin Nintendo DSi -konsolin, turkoosin värisenä. :P



Eihän mulla ollut konsolille mitään laukkua, niin otin käyttämättä jääneen meikkipussin hyötykäyttöön, ennen kuin löydän jonkun kivan silmää miellyttävän ja kulutusta kestävän pussukan, johon mahtuu kaikki tarpeellinen.


Yhden pelinkin jo ostin, ja nyt oon sitten yrittänyt päästä pelikonsolin ja peli(e)n maailmaan. Oon surkea pelaamaan ja lisäksi mulla menee hermo alta aikayksikön, jos en onnistu että sikäli tää konsoli on varmasti hyödyllinen kapistus; toimii mulla samalla vihanhallintaterapiana. :D


Ostin myös Hello Kitty tarvikesetin. Kyllä, olen 24-vuotias. Kyllä, tykkään lapsellisista jutuista. Ei, en aio kasvaa koskaan aikuiseksi. :) En oo mitään suloisempaa nähnyt vähään aikaan kuin Hello Kitty -kuulokkeet.

Eiku olempas, neljä koiranpentua. ;)


Settiin kuului myös pelikoteloita ja puhdistusliina.

Tilasin netistä yhden toisen pelin... Tai se ei varsinaisesti ole peli vaan ehkä sovellus olisi parempi nimike. Näytän sen sitten, kun se saapuu (alkuviikosta pitäisi tulla).

6 kommenttia:

  1. Ihania Hello Kittyja =)

    Onnea uudesta pelihärpäkkeestä. Suosittelen edelleen sitä Wiitä =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Minttu! Jos (kun) joskus ostan "kunnon" pelikonsolin, niin aika varmasti se on Wii tai jokin sen versio, nekin kun ehtii muuttua ja uudistua nopeaan tahtiin. :)

    VastaaPoista
  3. Amiable brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

    VastaaPoista
  4. Jos tykkäät puzzle peleistä, niin kannattaa hankkia Professor Layton-pelit tohon! Ne on mahtavia! :)

    VastaaPoista
  5. Ostan itekin DSin, turkoosi vaikuttaa hyvältä väriltä ja noin Hello Kitty-kuulokkeet on ihanat <3

    VastaaPoista
  6. Daphnion: Olinpa aivan unhoittanut kommenttisi, mutta laitan ehdottomasti korvan taakse tuon pelin. Puzzle -peleihin saa niin hyvin aikaa kulumaan. :D

    Anonyymi: Suosittelen ehdottomasti, tykkään omastani niin ominaisuuksien kuin värinkin puolesta. Ja Hello Kittyt tuo vaan ekstraihanuutta koko settiin. :)

    VastaaPoista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)