28.2.2011

Iittala Satumetsä

Kuten oon jo muutamaan kertaan todennut, olen niitä ihmisiä, jotka kiinnostuvat asioista viime tipassa. En tiedä, onko se juuri se, että "nyt on viimeinen mahdollisuus saada jokin" vai mikä mulle tekee tämän tunteen lähes asiassa kuin asiassa. Iittalan Satumetsä -astioiden kanssa kävi taas vanhanaikaiset. Kiinnostuin astioista 2010 vuoden loppupuolella ja humps, sitten tulikin uutinen että sarjan valmistus lopetetaan. Woot? Ei kun kiireellä selaamaan saitteja ja kiertämään kauppoja. No, en mä totta puhuen suhtautunut asiaan mitenkään maanisesti mutta sivusilmällä haikailin kuppeja ja kulhoja ja harmittelin, että just mun tuurilla käy, taas, näin.

Kunnes näin huuto.netissä myynti-ilmoituksen: 6 kappaletta mukeja, kulhoja ja keskikokoisia lautasia ja lisäksi iso tarjoilukulho. Saakeli, ne on pakko saada, maksoi mitä maksoi! Voitin huudon ja maksoihan ne... Mutta kappalehinta per astiaa kohden on kuitenkin pienempi, mitä kaupassa koskaan saisi edes alehintaan.

Ja tässä ne ovat:



Myyjä oli supernopea postituksen kanssa ja astiat oli pakattu erittäin huolella. Ne olivat aivan kuin uusia (kulhojen pohjassa oli vielä tarratkin) ja nyt oon sitten aivan onnessa lusikoinut jogurttia satumetsämaisemaisesta (voi lääh mikä sanahirviö) kulhosta. Voin kertoa, että nää on I-H-A-N-I-A!!

Keräättekö/oletteko keränneet jotain astiasarjaa ja jos, niin mitä??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)