7.3.2011

Kosmetiikkaostoksia

Oon tekohengittänyt mun ripsaria jo hyvän aikaa ja päätin noin viikko sitten, että nyt on uuden aika. Hrrrr, kestä ajatellakaan vanhaan ripsariin kertyneitä bakteereita. Sattumalta bongasin Anttilasta Maybellinen uuden ripsivärin; The One by One Volum' Express Mascara. Oikeasti mun huomion kiinnitti kyseisen putkilon värit. Kirkas punainen/koralli ja mintuvihreät korostukset = takuuvarma HooCeen katseen kääntäjä. ;)




Näin yks päivä työkaverin silmissä vihreät rajaukset ja ajattelin, että voisin itsekin kokeilla. H&M:ltä löytyi sopivan värinen rajauskynä ja viikon verran on sit käytetty pelkkää vihreää rajausta. Sopii omiin vihreisiin silmiin ihan loistavasti (ainakin siis omasta mielestäni)! Huomasin muuten sitten vasta myöhemmin, että rajauskynä on täsmälleen saman värinen, kuin ripsarissa noi vihreät osat.


Mitäs sanotte?? Näissä kuvissa muuten myös jo uutta ripsariakin. Toimii!


:D








H&M:ltä ostin pari kasvonaamiota. Toi vasemman puoleinen on sitten eri jännän tuntuinen kasvoilla... Tuossa kun lukee "self warming mask" eli kun sen lätkii kasvoille, niin naamio lämpenee. Ja ma ei ummarra, miten se voi olla mahdollista. :D


Sit mun luottotuote teinivuosista tähän päivään asti. Ihan ykkönen meikinpoistaja. Hellävarainen, tuoksuu tosi hyvältä ja pesee tehokkaasti. En tiedä, miksi purkkiin on laitettu teksti shower oil, ei siinä ennen ole moista ollut. Noh, samapa se, mä lätkin tätä suruttaa naamaan ja pesen silmämeikitkin tällä pois.


Hiusten värjääminen oli taas ajankohtaista... Kasvatan pitkiä hiuksia, eli tällä hetkellä mulla ei ole hiuksissa minkään valtakunnan mallia ja näytän ihan hirveältä. Uus hiusväri antaa mallille jonkun verran anteeksi. Punnitsin kaupassa tumman ruskean (jolla yleensä oon värjännyt) ja mustan välillä ja päädyin jälkimmäiseen. Perskule, kerrankos sitä! Mulla ei ole koskaan ollut mustia hiuksia ja mitä olenkaan menettänyt, sopii tosi hyvin! Tästäkin täytyy ottaa kuvaa valoisampaan aikaan... Hiuslakaksi ostin uutta got2b:n rockin' it -lakkaa ja toimaa ihan hyvin munkin raskaalle kuontalolle.


Mitä hiuslakkaa itse käytätte ja millaisiin hiuksiin? Mitä odotatte hyvältä hiuslakalta??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)