21.7.2011

Voi herramanreera!

Kuvittelin nähneeni aikalailla kaikennäköistä tässä hotellityössä. Koettu on kännisekoilut, poliisien soittamiset, vaimonhakkaamiset, pettämistapaukset, huorat, minun kosiskelemiset ja jopa käteen tarttumiset, että menisin jonkun huoneeseen kun olen ollut saattamassa huoneeseen.

Vaan ei, viime lauantaina klo 7.00 sattui jotain, mikä ei ole koskaan käynyt pienessä mielessäkään. Mies, varmaan pauttiarallaa saman ikäinen kuin minä, soitti ja kyseli huoneistamme; mitä maksaa, mitä hintaan sisältyy, onko jotain parempaa huonetta jne. Halusi kuulemma vaimon yllättää hotelliyöllä. Tiedusteli, että eikö sellainen olisi vaimolle mieluinen ylläri. Myötäilin, että kyllä jokainen nainen tykkäisi sellaisesta ylläristä.

Yhtäkkiä mies tokaisee: "voi että kun sulla on kaunis ääni" ja sen jälkeen kuulin huohotuksen ja sen kuinka miehen "käsi kävi" samaan aikaan. Runkkasi siinä samalla mun jutellessa mukavia ja pääsi vielä kliimaksiinkin. Voi luoja. Mulla meni pasmat aivan sekaisin, tokaisin vain "kiitos hei" ja läimäisin luurin kiinni. Ja voin sanoa, että mulla ei todellakaan mene helposti pasmat sekaisin enkä jää sanattomaksi. Vapaa-ajalla ehkä, mutta en töissä. Jumalauta! Nyt jo vähän naurattaa, mutta tuo on kyllä jotain niin yököttävää, että teki aivan pahaa mennä yövuoron jälkeen nukkumaan kun korvissa soi vaan se fucking lutkutus. Oikein hotellityön helmiä.

2 kommenttia:

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)