4.9.2011

Läksiäislahja

Olin todella otettu, kun ISS:ltä lähtiessäni kaksi lähintä työkaveriani olivat ostaneet (sanomattakin selvää, että vähistä rahoistaan) mulle läksiäispaketin. Ja mitä kaikkea tuo vihreä paperikassi sisälsikään! Uskomatonta!

Maisa ja Kaarina -tyynyliinan, Marimekon servettejä, Sparkly -juomaa, chilisuklaata, Rebekalle luun ja sitten tietty kortin. Älyttömän osuvasti osasivat ostaa kaikkea.. Oon tainnut aika avoimesti lörpötellä omasta elämästäni. :)


Ärsyttävä kuva ei suvainnut kääntyä.. :/ Mulle kyllä sopii tuo "vakiintunut sinkku" -termi. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)