5.9.2011

Michael Kors part 2

Pahoittelut huonoista (= rumista) kuvista, työpaikan takahuoneessa ei oo mitään kovin kummoista kuvausrekvisiittaa... Mutta ettehän te mitään taustaa huomaa, kun punainen paholainen vie kaiken huomion, yeah? :)

Michael Kors Hamilton large satchel punaisena. Aah, rakkautta! Oon metsästänyt punaista nahkalaukkua jo hyvän tovin (no, onhan mulla Minna Parikan punainen Maxine, mutta ehkä enemmän käyttölaukkua) ja mikäs sen mukavampaa, että bongasin täydellisen laukun saman merkkisenä ja mallisena, johon jo mustan värisenä ihastuin. :)
Laukku ei todellisuudessa oo noin oranssiin taittava, vaan ihan kunnon punainen. Täytyy ottaa päivänvalokuvia paremmalla ajalla parempana päivänä.


Mun kanta on varmaan jo selvillä, mutta entäs te: sytyttekö punaiseen?

2 kommenttia:

  1. Oi nam! MK:n hamilton large aiheuttaa sydämentykytyksia joka tapauksessa, mutta tuo punainen on kyllä aiva ihana herkku ;) Tilasitko tämän jostain vai haitko ihan kaupasta? Minkä hintainen tämä punainen oli? :)

    VastaaPoista
  2. Oon samaa mieltä, ei ole hetkeen mikään laukku aiheuttanut yhtä paljon sydämentykytyksiä kuin tämä yksilö. Mikähän siinä punaisessa niin viehättääkin? :P

    Ostin tämän nettihuutokaupasta luotettavalta myyjältä, ja ihan uutena toki (laput kiinni jne). Hintaa oli noin 250e. :)

    VastaaPoista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)