20.10.2011

Uudet syyskengät

Oon ollut hyvää vauhtia tulossa hulluksi, kun oon ettinyt itelleni syyskenkiä... Viime syksy (ja kevät) meni lähes tyystin tennareilla ja päätin, että nyt täytyy hommata jotkut fiksummat kävelykengät. Vaan ei ollut mikään helppo homma!

Mielessä oli musta nilkkuri tai saapikas. Lyhyellä varrella, koska pidemmät varret ei mene näistä ämmäpohkeista ja toisaalta katkaisee jo ennestään lyhyen näköiset kintut vieläkin lyhyemmiksi. Kiilakorko mieluusti, mutta siedettävä tavankin korko menee. Ja ehdottomasti päkiän alla on oltava riittävästi pohjaa, koska vanha marssivamma ärtyy heti jos pohja on olematon.


Vähän ehkä yllä olevan tapaista haeskelin. Ja mihin päädyin?



TADAA! :D

Ei ne nyt IHAN ollu sitä, mitä hain, mutta mitäs sen väliä kun ihastuin päätä pahkaa. :) Ostopaikka Aleksi 13, merkki Clark's, materiaali nahkaa inside and outside, ovh 110€ vaan hintalappuun oli lätkäisty -50% lappu ja kantiskortilla sain vielä melkein 2€ alennusta. Ja mä rakastan näitä! Ihanat mokkasiinit (vai nahkasiinit?), sopii niin housujen kuin hameenkin kanssa ja näillä on aivan jumalaisen hyvä kävellä. Ja, koska mä oon hikijalka eikä mulle sovi mitkään karvavuoritalvikengät, nää menee ihan leikiten talvellakin koska nyt on siinä ja siinä, että onko jaloilla liian kuumat oltavat.

One problem solved!

Kuka ettis mulle seuraavaksi talvitakin? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)