25.11.2011

Fashionstoren tilaus

Minulta on jäänyt yksi Fashionstorelle tekemä tilaus tyystin esittelemättä... Kerrankin sieltä puljusta jotain muuta kuin käsilaukku. :D

Guess Jelissa -innostus sai jatkoa, kun bongasin korallin värisen meikkilaukun. Guess Denali-sarjan tuotteisiin ihastuin Seinäjoen Modassa ja kun mä saan Fashionstorelta kantisalennusta, niin penaalin (mitäs sanoinkaan taannoisessa postauksessa nyssyköiden ja pussukoiden sun muiden keräämisestä? :)) tilaaminen kannatti ennemmin kuin liveostaminen. Valkoinen D&G -kotelo pitää sisällään maailman läkähdyttävimmät arskat. Auuuuu!!! :)


Penaalin sisäosa on muovitettu, ei siis sotke vuotavat kynät penaalin vuorta. Mä oon kyllä kynien kanssa yleensäkin aika pikkutarkka... En oo koskaan voinut laittaa penaaliin edes lyijytäytekynää, jos siinä on sitä lyijyosaa näkyvillä. Tavalliset lyijykynät on ihan ehdoton nöynöy, kun se kärkiosa sotkee. Ja kuulakärkikynät klikkaan aina "kiinni". Neuroottinen? Jaa, minä vai? Ehei, ainoastaan pirun tarkka. :)

Meikkipussin viehättävyys piilee sen sisällä. Puoliksi jakautuva osio, vetoketjutaskut ja vieläpä läpinäkyvät osiot. Wau, näitä lisää!
Ja sitten ne arskat. Mulla on kyllä Ray Banit, jotka oli viime kesänä kovassa käytössä mutta kun ne kerran tiputin kaupassa laattalattialle ja toinen linssi irtosi, tuli mieleen, ettei toisesta parista ainakaan haittaa voi olla. Pitää noi Ray Banit viedä keväällä optikkoliikkeeseen, että laittavat sen linssin kunnolla kiinni ja suoraan, kun tiputtamisen jälkeen mä olin ihan hermoheikko, että linssi irtoaa lennosta. Kiva muuten saada kunnon kotelo arskoille, sellaista mulla ei olekaan.
Vaaleanpunaista, lisää vaaleanpunaista ja vielä läpinäkyvää vaaleanpunaista. Oh yeah! :) Sanka on kyllä ehkä enemmän lila kuin vaaleanpunainen, mut mitäs me pienistä väriseikoista.
Ja mun mielestä noi näyttää mun kasvoille istuvan todella hyvin! Erittäin hyvin, jos ihan rehellisiä ollaan. Niin, ja nyt kun kuvaa katson niin huomaan peilikuvani... Ei, en ole kihloissa. En sinnepäinkään. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)