12.11.2011

Iskuporakonetta ja 13 naulaa myöhemmin

Sisustusteemalla jatketaan. Äitin mies oli torstaina mun luona laittamassa mulle pari kattolamppua ja tauluja seinille. Tai no, ei tauluja vaan kehyksiä... En oo saanut valituksi kehyksiin sopivia kuvia, niin ei niissä oo vielä mitään, mutta helppohan ne on seinältä ottaa pois kuvan laittoa varten ja ripustaa takaisin.

Tää nurkkaus on ollut murheenkryyni muutosta lähtien. Kerännyt rojua, enkä oo saanut sitä jäsenneltyä mitenkään. Taulujen laitto vauhditti prosessia todella paljon (niinkin paljon, että nyt se kaikki roju on makkarissa sängyn päällä)!

Noihin kolmeen alempana olevaan kehykseen aion askarrella kollaasin, niihin ei tuu valokuvia... Oon jo printtaillut kivoja kuvia, nekin oikein HooCee 25-vee tyyliin. ;) Ei mulla oikeesti mitään ikäkriisiä ole, kunhan vain kiusaan itseäni...

 Pöllötaulu on synttärilahja siskolta. Sain sen siis heinäkuussa. Oli jo aikakin saada se seinälle.. Pikkukehyksiin sitten tulee valokuvia, ainakin Rebekasta. :)

Lähikuva vielä tuosta seinien ainokaisesta valmiista valokuvataulusta. Sekin siskolta joskus aikoinaan lahjaksi saatu kuva, jossa minä vihellän. Kuva otettu... noh... aika kauan aikaa sitten. :D Kiukun ryppyä on ollut havaittavissa jo tuolloin, hahaa!

Kunhan saan ne valokuvat kehyksiin ja tuon nurkkauksen muutenkin järjestykseen, niin koti alkaa olla kaikin puolin valmis ja juuri sellainen, kuin olen aina unelmoinut. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)