11.11.2011

Tv-taso ja kirjahylly kokivat ruskan

Sain vihdoin ja viimein viimeisteltyä ison osan mun olkkarin sisustuksesta; maalasin tv-tason ja kirjahyllyn. Nehän oli ihan käsittelemättömät ja siten myös värittömät. Äitin mies teki ne mulle viime keväänä, eli maalausta on nyt vetkuteltu tovi jos toinenkin. :)

Hyllyt keskellä olkkarin lattiaa, kirja hylly on tässä vaiheessa jo kuivunut ja imuroi sisäänsä mun DVD:t siksi aikaa, kun maalasin tv-tason. Ei ollu muuten mikään helppo operaatio pienessä olkkarissa ruveta taiteilemaan.. Onneksi Rebekka oli kiltti tyttö, eikä tukkinut nenäänsä joka paikkaan niin kuin bokserit (/kaikki koirat) yleensä tekee.

Kirjahyllystä tuli siis kirkkaan keltainen ja tv-tasosta korallin värinen (kuvassa salama vääristää väriä). Mitäs tykkäätte? Ei nyt ehkä ensimmäinen värivalinta 25-vuotiaan naisen sisustuksessa, mutta mäpäs en olekaan kuka tahansa nainen; mä oon HooCee. ;) Mä ainakin RAKASTAN mun ihania olkkarin piristysruiskeita. Ja kun laitoin tavarat paikoilleen, tuntui kuin nuo värit olis ollu paikallaan aina. Meikäläisen luona ei kaamos pääse valtaamaan alaa!



Siinä vaiheessa kun hommaan isomman taulutelkun, se pitää laittaa tuohon ylemmälle hyllylle ja Aalto/Iittala -nurkkaus joutaa sitten muualle... Ehkä ne kamat muuttaa vaan tuohon alemmalle tasolle, mene ja tiedä sitten. Telkku nyt ei oo ensimmäisenä hankinnan alla, tuo pelittää toistaiseksi hyvin ja riittää sen mitä töllöä vahtaan. Ja tuon Rebekan sänkyyn kusemisen johdosta sänky kiilasi hankintalistalla kaiken edelle. Ai mut niin juu, DVD-levyt ei tuu jäämään tuolla tavalla. Ikeasta pitäisi hairaasta sellaiset korkeat tornit, johon levyt sais sitten siististi... Nythän tuon alahyllyn pystyssä olevien levyjen takana on toinen samanlainen rivistö, joten voitte arvata kuinka usein niitä leffoja katotaan kun ne pitää kaivaa kauheella vaivalla. Yep, never.

2 kommenttia:

  1. Kylläpä ei pääse kaamos vaivaamaan. Ihanan pirteet! Ja sen mitä sinua blogin kautta tunnen, niin sun näköset =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Minttu! Tulee hymy huulille noita katsellessa, on ne NIIN mun näköiset... Ja kun vielä on ite maalannut, niin tunnearvoakin on jo paljon. :)

    VastaaPoista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)