13.12.2011

Ärrrrrrrsyttää!

Menkat meni, mutta ärripurri jäi. :(

- Tulorajat paukkui - TAAS! Veroa menee 42% ja hypähdys siihen 11%:sta on valtava. Tässä on nyt kituutettu aika mestarillisesti viimeiset kaks viikkoa.
- Miksi nuo tulorajat paukkuu aina mun kohdalla ja miksi mä en osaa tulkita veropapereita oikein ja kunnolla??
- Miksi Rebekka yhä ja aina vaan päästää sisälle yksin ollessaan? Vaikka oon puoli tuntia poissa ja käyttänyt neidin ulkona ennen lähtöä, tekee se tarpeensa sisälle. Mielenosoitusta, I know, mutta perkeleellisen ärsyttävää toimintaa 1,5 -vuotiaalta koiralta.
- Miksi Youtube -videon lataamisessa menee kolme tuntia ja kun lataus on suoritettu, Youtube tilttaa ja pitää aloittaa alusta?
- Mitä sitä tekis elämällään?
- Miksi joka helvetin elokuvassa on rakastunut pariskunta ja miksi joka saatanan naisella on mies, mutta mä se vaan porskutan yksinäni?
- Miksi mä vänisen jostain miehen puutteesta, kun en kuitenkaan saisi koskaan parisuhdetta toimimaan?
- Kuka ylipäätään kaipaa/tarvitsee miehiä?
- Miksi on joulukuu, mulla ei ole yhtään joulufiilistä.
- Mä VIHAAN ostaa lahjoja, jos sovitaan joku budjetti. Kyllä mä saatana saan ostaa vaikka tonnin lahjan jollekulle jos haluan. Kun sovitaan joku summa, esmes 20€, löydän ja keksin vaan viidenkympin lahjoja ja kun yritän kartoittaa halvempaa, bongaan 11€ maksavan lahjan ja sehän EI KÄY koska pitää maksaa 20€. Vittu!
- Miksi ruoka on niin kallista?
- Miksi ihmiset vänisee siitä, että viina on kallista? Ilman sitä voi elää, mutta ruokaa on pakko ostaa.
- Mitä ostaa 10vee kekaroille, joilla on ihan kaikkea ja enemmänkin?
- Miksi on niin voimaton olo siivota ja järjestellä? Kämppä on kuin kaaos (and I'm not kidding!) ja mä en vaan JAKSA eikä mua HUVITA eikä voisi vähempää KIINNOSTAA!

Mrrrr.........!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)