23.5.2012

DOVE Summer Glow

Viime viikolla hengailin Cittarissa ja metsästin tuota Mavalan Mavadry -pikakuivattajaa. Parempaa pikakuivattajaa ei olekaan! Pieni pullo on melko arvokas, melkein 8 €, ja lisäksi pikakuivattajaa täytyy käyttää säännöllisesti koska ainakin mulla olleet pullot on pilaantuneet melko nopsaan (sisällöstä on tullut sellaista venyvää joka vaan sotkee kynsilakat). Vaan kyllä mä pystyn noiden juttujen kanssa elämään, kun jälki on niin hyvää.

IsaDoralta on tullut kesämeikit valikoimiinsa ja tuo trio (89 Treasure Island) on melko mielenkiintoinen yhdistelmä tummaa sinistä, mintunvihreää ja kultaa. Ei nyt ekana tule kesäkokoelma mieleen, kun tuota tummanpuhuvaa pakkausta katsoo, mutta aikas messevän meikin sillä saa aikaiseksi, eikä se luomilla näytä muuta kuin eksoottiselta. :)




Laitoin lauantaina krouviin töihin mennessäni tuota mintunvihreää luomille ja hiukan kultaa myös (+ mustat rajaukset ja ripsari) ja sain yhdeltä vakkariasiakkalta (aivan ihana homomies, joka antaa aina hyvin tippiä :D) kehuja: "Sulla on aivan ihana lookki, jos saan sanoa." Awww, mun itsetunto kohosi pilviin ja pysyi siellä monta päivää!



Ja sitten ostin tuota monen bloggaajan ja ei-bloggaajan käyttämää Doven Summer Glow -kosteusvoidetta. Nyt alkoi nimittäin operaatio ei-kalkkilaivan-kapteenina-Espanjaan. En kestä enää sitä, että ulkomailla ollessa menee biitsille ja riisuu uikkareille niin koko tienoo valaistuu mun valkoistakin valkoisemmasta ahteristani. Rusketun kyllä, mutta jos tuleva kesä on yhtään samanlainen kuin viime kesä, niin arskaa ei paljoa ehditä ottamaan kesä-heinäkuussa.

Itseruskettavista tuotteista mulla on tasan yksi käyttökokemus; seitsemän vuoden takaa ylppäreistä. Silloinen paras kaverini sanoi laittavansa itseruskettavaa yo-juhliin, ettei puvun kanssa ja kuvissa näytä aivan kalpealta ja mäkin sitten halusin kokeilla. Melko riskaabelia toimintaa aloittaa niillä tuotteilla läträäminen vuorokautta ennen siihen astisen elämän tärkeintä päivää. Ostin Garnierin (ei silloin tainnut paljon muita merkkejä markkinoilla ollakaan?) itseruskettavaa, toisen pullon vartalolle ja toisen kasvoille ja sit ilta kuluikin tehokkaasti kylppärissä. Äiti tuli laittamaan selkään tököttiä, mutta muuten sain aikas kattavasti laitettua joka paikkaan. Ja käsivarressa ollutta ihan pienoista rantua lukuunottamatta sain loistavan tuloksen! Vieraat kehui mun rusketusta (johon sitten äitin piti päästä jokaiselle kuittaamaan, kuinka rusketus on purkista hommattua *pyörittelee silmiään*).

Enää en ole yhtä rohkea, ja tämä Doven tuote tuntui mulle sopivalta. Otin kahdesta sävyvaihtoehdosta vaaleamman, eli for fair to normal skin.

Gradually tarkoittaa sanakirja.orgin mukaan hiljalleen, vähitellen, asteittain, asteittaisesti, pikkuhiljaa. Samoin sanoin tuotetta ovat kuvanneet bloggaajat, joiden arvioita oon lukenut. Kuulemma tätä on saanut laittaa aikas monta kertaa, ennen kuin mitään tuloksia on näkynyt.

Koska tämä on kosteusvoide, niin minä en laittanut tämän alle mitään rasvaa. Ja koska olen lukenut tästä em. kommentit, en edes kuorinut kropan ihoa etukäteen. Koska eihän tämä näy kuin vasta aikojen päästä. Levitin tuotteen kyllä huolellisesti joka paikkaan ja mielestäni tasaisesti.. Ainakin olo oli kokovartalorasvauksen jälkeen... Noh, rasvainen.

Vaan, kuinkas kävikään.


Ilmeisesti mä tein jotain todella väärin tai mun iho on todella ihmeellinen, koska tämä totta vie tarttui ihoon ja näkyy heti ekan käyttökerran jälkeen, kuten huomaatte! Ja kuten myös huomaatte, niin huolellisesta ja tasaisesta levittämisestä huolimatta mulla on sääret ruskeat ja pohkeet valkoiset. Ja niin, koska tämän ei pitänyt heti jättää selkeää jälkeä niin tein levityksen sukat jalassa... Elieli, mulla on nilkoissa vaakasuuntainen raja sukan reunojen kohdalla. Nyt täytyy ilmeisesti rasvata vain pohkeita tai jotain, koska ei tästä touhusta nyt oikein ota tolkkua.. Vai olisko kyse sitten siitä, että jonkun aikaa rasvaamisen jälkeen istuin sohvalla ja totta kai pohkeet oli sohvaa vasten??

Plussaa Dovelle ehdottomasti siitä, että tuloksia kyllä tulee! :D Pahaa hajua en haista, mutta en mä nyt muutenkaan ymmärrä kaikkien volinaa itseruskettavien hajusta. Ei se nyt loputon löyhkä voi olla. :) Kosteutus on tehokas ja rasva imeytyy nopsaan.



Sitten kun tätä vaan vielä oppisi käyttämään. :D

2 kommenttia:

  1. Iik, itsekin menin ostamaan tuota Dovea tänään ja juuri äsken levitin sitä ensimmäistä kertaa... Saapa nähdä mitä tästä seuraa!

    Mukavan oloinen blogi sulla!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kaunis kehuista. :)

    Levitin tuota eilen käsivarsille (aika runsaasti, että sain kunnolla joka paikkaan) ja nyt mulla on sitten käsivarsissa kunnon rajat. :D

    VastaaPoista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)