24.5.2012

H&M -tilaus

Tein piiiiiiitkästä aikaa tilauksen H&M:lle ja seuraavia juttuja sieltä olisi tulossa.... Tämän vuotinen Fashion Against Aids -mallisto varmasti jakaa mielipiteet, onhan se värikäs ja boheemi. Mut mä tykkään!

En tiedä yhtään, sopiiko pyöreät arskat mulle, mutta kokeillaan! Noi vaan on niin vekkulin näköiset. :D Fashion Against Aids.

Sulkapanta on kaunis kuin mikä ja melkein voin kuvitella itseni jolkottamassa nuotion ympärillä ja joikhaamassa intiaanihuutoja. :D Toivottavasti tää menee nätisti mun ison pään ympäri.. Sit kun vielä kehtais käyttää ihmisten ilmoilla. Fashion Against Aids.

Lyhyt kaulakoru, toivottavasti on kestävää matskua, koska toivoisin tätä kesällä melkein päivittäiseen käyttöön. Tuosta "soljesta" ei vaan ota oikein selkoa, että miten tää laitetaan kiinni. Fashion Against Aids.

Pidempi kaulakoru, toivon tästä samaa kuin edellisestä, että helmet kestäis käyttöä... Fashion Against Aids.

Sulkakorviksia oon hamstrannut varastoihini jo muutamat, rakkaus ei näytä hiipumisen merkkejä. Fashion Against Aids.

Oon huomannut itsessäni huolestuttavia kenkäfriikkeyteen suuntaavia piirteitä. Laukut ei ole väistymässä, vaan kenkähulluus on tulossa niiden rinnalle. Pahus, tietää lisää rahanmenoa. :D Joka vuosi vannon, että tänä kesänä käytän korkeampia kenkiä ja tähän mennessä lupaukset on kariutuneet ennemmin kuin myöhemmin. Toivottavasti tämä kesä muuttaa tilastot. :) Fashion Against Aids.

Oho, vain yksi laukku joukossa. :) Nuden väristä "kiiltonahkaista" clutchia hypistelin jo Helsingin reissulla H&M:lla, mutta sieltä en sitä kuitenkaan ostanut. En tiedä, kuinka tuohon tarttuu jälkiä helposti, pvc kun tuppaa vähän olemaan sellaista hasardia materiaalia, mutta kestää sen mitä kestää...

Raidalliset tennarit korallin värisillä nauhoilla on vaan jotenkin niin suloiset ja samalla kesäiset. Kuitenkin tummat, ettei nyt ihan heti kaikki jäljet näy. Toivon todella, että 39 on sopivat, koska nää näyttää olevan aika pitkälti loppuunmyydyt tällä hetkellä. Taitaa vaan olla pienempiä kokoja jäljellä.


Jäätelökuvioisia kaitaliinoja on paketissa 2 kappaletta. Kaitaliinoja mulla ei ennestään ole, mutta oon sisustusblogeissa näitä nähnyt ja ajaahan ne liinan aseman siinä, missä kokoliinakin.

Jäätelökuvaisia keittiöpyyhkeitäkin on paketissa 2 kappaletta. Voisin tuolta kotiosastosta ostaa lähes kaikki kuvalliset pyyhkeet, lakanat, liinat ja tyynyt... Katsokaa nyt näitäkin; kuka jätskin kuvia voi oikeesti vastustaa??


Miltäs näyttää, onko mitään mielenkiintoista, vai meneekö mun rahat ihan hukkaan? ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)