18.5.2012

Hektinen toukokuu

Täällä taas! Viime viikot oon sompaillut kahden työpaikan välillä, stressannut tulevasta kesästä ja tulevaisuudesta noin ylipäätään ja oon ollut aika lähellä saada vatsahaavan tämän pohtimisen kanssa. En nyt kerro yksityiskohtia, mutta sanotaan vaikka että päätöksiä pitää tehdä, että pääsen joskus tuolta hotellista pois, koska selvästikään en siellä tule etenemään, tai saa sieltä edes vakipaikkaa. Eläkeikään saakka työskentelystä tuolla en edes haaveillut, mutta nyt on sellainen olo, että matto vedettiin jalkojen alta vihoviimeisen kerran.


Tulinkin siihen päätökseen, että mikäli SeAMKin (Seinäjoen ammattikorkeakoulu) jälkihaussa on jotain mielenkiintoista (tai siis, siellä on yksi linja ylitse muiden, joka kiinnostaa) niin haen. Toivottavasti nyt sit ainakin syksyn yhteishaussa olis jotain, mitä vois hakea, olis nimittäin mahtavaa aloittaa opinnot viimeistään ens tammikuussa. Jos ei syksyllä ole mitään kivaa tarjolla niin sit viimeistään ens keväänä haen opiskelemaan. Pitkä vuosi edessä, jos syksy ei tuo eteen mitään kivaa mutta ei auta. Kyllä sitä nyt vuoden vielä jaksaa soosata ja sitä paitsi, mun viisivuotissuunnitelma on sit edelleen voimassa. Mähän päätin vuosi sitten, että ennen kuin täytän 30, mulla täytyy olla jokin suunta elämässä ja ainakin haisu siitä, mitä haluan työkseni tehdä. Jos pääsen kouluun 27-vuotiaana (eli vuonna 2013) ja opiskelen 3,5 vuotta niin olen 30,5 -vuotias valmistuessani... Puolen vuoden ylityksen kanssa pystyn kyllä elämään. :)




Yks hyvä puoli töissä toki on - lomat. :) Meen nyt tänään tanssiravintolan lipunmyyntiin ja huomenna krouviin töihin ja sit mulla alkaa kahden viikon kesäloma. Toinen kahden viikon loma onkin sit elokuussa, jolloin lähdetään Espanjan arskaa katsomaan.. Toki oon toisessa duunissa loman ajan, mutta se on vain 12,5 tuntia per viikko niin sen nyt rykäisee koska vaan. Pääasia, että saan yövalvomisista vapaata. Ihanaa!

Eikä tämä mun tilanne nyt mikään toivoton ole, oon vaan sellainen että stressaan jos langat ei oo 100% mun käsissäni ja paisutan mielessäni sitten asiat ja ongelmat moninkertaisiksi. Rahallisesti tilanne ei oo yhtään paha, töitä saan varmasti kesän aikana tehdä niin paljon kuin vain jaksan ja koitan jaksaa pitää toisenkin työpaikan kesän ajan, että siitä tulis sitten syksyllä ne "varmat" tienestit. Tulevaisuudessa on kuitenkin valonpilkahdus kun sain ajatukseni kasaan tuon opiskelun suhteen. Ja hei, ainahan mä selviän, mä olen jos en aivan Hannu Hanhi niin ainakin katti, joka tippuu aina jaloilleen. :)

Mut hei, mitäs teille??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)