14.11.2012

Arlan natura, herkullinen tuttu. Ei oo lisäaineita, se on uusi juttu!

Rrrrrrakastan Arla-lampaita, jotka päät pystyssä hoilaa itse keksimäänsä biisiä. :D Ja työkaverit arvostaa taas, kun hoilaan pari viikkoa jotain älyvapaata juttua koko työvuoron ajan.... Pitkäaikaisin juttu vähään aikaan on ollut Benny Benassin Satisfaction. Tuohon niillä meni aivan hermot. :)


Elämä rullaa omalla painollaan tällä hetkellä... En päässyt ammattikorkeaan edes pääsykokeisiin saakka, enkä halua edes aloittaa sitä paatosta, paljonko tää juttu mua harmitti! Keväällä haen uudelleen, katson nyt vielä haenko nuoriso -vai aikuislinjalle ja sit haen 2. asteen opinahjoon, linjakin on sieltä jo päätettynä. Kolme vuotta teinien keskuudessa voi heittää mielenterveyden ympäri, mutta se riski on otettava sen eteen, että saa opiskella ammattiin, johon haluaa. :)

Muuten, tuota koulujuttua lukuunottamatta, mulla on onnellinen kausi tällä hetkellä menossa. Oon oikeastaan onnellisempi nyt kuin pitkään aikaan, vuosiin! Tässä vähän aikaa sitten sattui eräs juttu, mikä nosti mun pohjamudissa olleen itsetuntoni suorastaan taivaisiin asti ja oikeesti mulla on nyt tosi hyvä olla. Okei, aina on jotain pientä nakerrettavaa, mutmut.. Khyl mä voisin sanoa olevani onnellinen nainen at the moment. :)

Perheessäkin meillä on mullistuksen aikaa, äiti jäi lomalle pari viikkoa sitten ja vuodenvaihteessa sitten virallisesti eläkkeelle. Jotenkin asia tuntuu olevan mulle vaikeampi kuin kauan tätä tapahtumaa odottaneelle äidille... Se on kuitenkin ollut töissä koko mun elinajan ja nyt kun työt loppuu niin jotenkin konkretisoituu se seikka, että äitistä on tulossa vanha... Ja jokainen tietää, mitä vanheneminen vääjäämättä tietää. Pitää nyt vaan olla opetella olemaan onnellinen äitin puolesta, se saa nyt naatiskella vapaista päivistä.

Ja mites karvahanurit?


Täällähän ne on, voivat hyvin ja paksusti. Armi on kasvanut hurjasti, taitaa painaa jonkun 15 kg tällä hetkellä... Rebekan kanssa ei oo mitään ongelmia, ovat kuin paita ja peppu, parhaat karerit. ♥

Perhepotretti ♥
Loppuun vielä tiukka kysymys: olisitteko kiinnostuneita laukkukokoelmapostauksesta? Oon tekemässä major inventaariota ja tarkoituksena on laittaa paljon itselle turhia laukkuja myyntiin (kaupat mainostaisivat lauseella "teemme tilaa uusillle" xD), siinä sitten samalla tulisi kuvattua kaikki yksilöt. Pitäis muutenkin päivittää tuo lukumäärätaulu.... Olisihan se ihan fantsua tietää, montako veskaa omistaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)