14.11.2012

Mustaa (ja vähän muunkin väristä) veskaa mä metsästän, tahdon saada suuren!

Voitteko uskoa, että mun laukkukokoelmassa on laukun mentävä aukko? En mäkään olisi uskonut, mutta siltä alkaa nyt tuntumaan...

Mä pyöräilen edelleen aktiivisesti, lunta kun ei onneksi vielä ole, niin käytän koko ajan reppua tai jotain sporttista Eastpakin olkalaukkua. Sit kuitenkin tulee tilanteita, kun reppu tai sporttilaukku tekee olosta täysin alipukeutuneen. Esimerkiksi reilu viikko sitten olin töissä siivoamassa, kun kaveri soitti ja pyysi lounaalle. Mentiin, syötiin ja sen jälkeen kierreltiin vielä kauppakeskuksen kaupoissa. Ja vaikka tunne oli aivan vaan mun korvien välissä, tunsin oloni kuoritakissani ja repussani aivan alipukeutuneeksi, tai ainakin ihan joksikin muuksi, kuin 26-vuotiaaksi aikuiseksi naiseksi. Olo oli kuin nuorella opiskelijalla, eikä sellainenkaan aina halua olla.

Värejä rakastavana mulla on paljon, siis todella paljon, värikkäitä laukkuja. Mustia tai beigejä ei montaakaan ja aitonahkaisia vielä vähemmän. Nyt mä metsästän siis mustaa ja/tai beigeä peruslaukkua, joka sopii sekä tuon sporttisemman kuoritakin kuin mustan talvitakinkin kanssa.

Tein kahteen nettikauppaan tilauksen pohjautuen tähän metsästykseen, mutta kuten arvata saattaa, ostoskoreihin lipsahti vähän jotain muutakin.

Ensin tilaus H&M:lle... Pitkästä aikaa!

Nää nahkalaukut on kiehtoneet mua tuossa puljussa jo pitkään ja nyt kun raaskin tilata yhden, en voinut olla tilaamatta kahta muutakin. Musta olkalaukku oli siis perimmäinen syy kaivaa kuvetta... Clutch näyttää muuten vaan tosi ihanalta. Valkoinen laukku aiheuttaa jo nauruntyrskähdyksiä, koska montako kertaa oon jo täällä blogissakin paljastanut ostaneeni valkoisen laukun ja vannonut käyttäväni sitä ja montako kertaa oon todennut hyvin pian oston jälkeen, ettei ole mun pala kakkua. Aika monta. Mut hakkaan reilusti päätäni seinään ja koitan onneani vielä kerran. Kaulakorua en osaa järjellä selittää, se nyt vaan oli kaunis ja edullinen. :D


Sitten, Nelly.com:

1. Vilan nahkainen  "kangaskassi" näyttää ihanan huolettomalta laukulta, sopis shoppailukaveriksi hyvin.
2. Friis & Companyn laukku on mokkaa, eli pienellä säävarauksella mentäisiin... Perusmusta laukku kauniin värisillä tehosteilla silti houkutteli tilaamaan kokeiluun. Ja mokkaakin voi olla monenlaista; jos tuo on sellaista ohutta löröä, niin nounou, palautukseen menee. Ehkä. :)
3. Selected Femmen laukku herättää kuvan perusteella ristiriitaisia tunteita. Malliltaan sopivan kokoinen & muotoinen ja tuplahihnat käytännölliset. Iso tasku etupuolella on iso plussa... Mut kuvassa tuo ei näytä nahkaiselta, vaan joltain jumppakassimateriaalilta. Koko laukku oikeastaan näyttää ihan joogakassilta tuon kuvan perusteella. Josko totuus olisi sitten kuvaa ihmeellisempi.

Sitten sitä "hups!" -osastoa.

 Oon uudelleenhurahtanut kookkaisiin korviksiin... Respassa ja siivoamassa ei voi juurikaan hullutella koruilla, koska ensin mainitussa määrittelee työasu aika paljon korutkin ja toiseksi mainitussa käytännöllisyys sanelee säännöt. Mutta ravintolat - niissä voi hullutella! Työasu on musta, joten korut voi olla mitä vaan. Ja nyt kun hiuksetkin on pitkät ja saa kiinni, ei isotkaan korvikset takerru hiuksiin ja ne näkyykin paremmin.

 Korviksiin jatkoa ihanan hempeillä sulkakorviksilla ja superpitkillä vihreäkivisillä korvakilluttimilla. Kaulakoru on tuollainen mukavan näköinen sekahöttö, joka saattaa sopia tarpeeksi simppelin asun kanssa myös arkeen.
1. Korallin väriset piikkiloaferit huusi mun nimeä kutsuvasti aleosastolla. Toivon todella, että ovat sopivat!
2. Vilan korkkarit on jotain aivan muuta kuin mitä normaalisti viihteellä tai kesäisin käytän, mutta eipä näillä alepuolella enää paljoa hintaa ollut. Ja ovat kuitenkin aitoa nahkaa.
3. Sen verran hurahtanut Twilightiin mäkin olen, että pakko kokeilla, miltä vampyyrisaagasta nimensä saanut huulikiilto maistuu. Jos joltain muulta, kuin vereltä, niin jesh! :)
4. Mungolife for Nelly -malliston huivi jäi multa ekasta erästä saamatta, mutta nyt yksi kappale on matkalla mun luoooooo!

Voin todellakin sanoa, että can't wait! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)