19.2.2013

I'll dream you... wide awake

Laiskanpulskeaa tiistaita Seinäjoelta!

Oon nyt pari viikkoa toipunut aika jäätävästä nielurisatulehduksesta. Sain tuolloin siis flunssan, mutta sitten kun rupes kurkussa tuntumaan siltä kuin siellä olisi nyrkin kokoinen pallo, niin päätin mennä lääkärissä käymään. Sain diagnoosin ja 10 päiväksi todella vahvan penisilliinikuurin (lääke on vahvempaa kuin mitä söin silloin kun mun polveen tuli ruusu). Toipuminen ei vaan oo ollut ihan niin nopeaa, mitä olisin toivonut... Olis tietysti ollut fiksua ottaa se muutama päivä saikkua vastaan, mitä lääkäri mulle tarjosi ja josta kieltäydyin. Ei vaan anna kantti periksi olla sairaslomalla... Typerää kyllä, tiedän sen.

Penisilliini-, Burana- ja Codemax -paketit on olleet käsilaukun vakiovarustus viime viikot.



Oon koittanut nyt syödä ahkerasti appelsiineja, että C-vitamiinitaso kutakuinkin räjähtäisi... Oon vaan appelsiinien kanssa niin uusavuton, etten osaa kuoria niitä. :D En ymmärrä, miten se voi olla niin hankalaa! Mulla jää tuota valkoista kuoriosaa hedelmän päälle niin paksu kerros, että koko siivu maistuu ihan kamalalta.. Sitten mä joskus paljastin työkaverille (meidän työpaikan ruokaravintolan keittipäällikkö, vieläpä...) tämän dilemman niin se vaan tokaisi, että miksen mä vaan lohko appelsiineja, pakkoko niitä on edes kuoria. *lamppu syttyy HooCeen yläpuolella* Aaaaivan! :D

Yks yö ruoanhimoissani sekoitin ompun paloja jogurttiin... Ja sain tähän touhuun pari hupulaista mukaan. Rebekka on ihan hulluna omenaan, eikä Armikaan nähtävästi paloja sylje pois. :)







Harmittaa älyttömästi, että kaikki maistelukuvat tärähti tosi pahoin, mutta ei siinä ehtinyt kamera tarkentaa, kun omenalohko oli jo kadonnut. Tietysti sekin, että koiria on kaksi ja ne kisaa keskenään paloista ja siitä, ettei toinen vaan vie omaa palaa, aiheuttaa paniikkikiirettä.

Nyt koirat koisaa vattat täynnä nappulaa ja mä mietin, otanko pikaiset tirsat ennen kuin pitää lähteä äitin luona käyttämään sen koirat ulkona, vai keksinkö jotain muuta tekemistä tähän reiluksi tunniksi. Todennäköisesti otan tirsat, koska nukahdin eilen illalla joskun kahdeksan maissa ja heräsin yöllä kolmelta - ja oon valvonut siitä asti. Kello on nyt 11:35. Että mikä päivärytmi??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)