25.4.2013

Kesäkumit

Senkin pervot, en tarkoittanut niitä kesäkumeja! ;D
Vaan näitä:


Lehmä sai uudet tyylikkäät mustavalkoiset renkaat allensa äitin miehen toimesta. Vitsit, miten ihanaa on pyöräillä (ja vitsit miten ihanaa on, että niissä on autoventtiilit - hyvästit pumppaamiselle)! Ihan supersiistiä painella täysillä menemään (mummiskassa ei muita vaihteita olekaan kuin täysillä -vaihde), viisi kilometriäkin taittuu yhdessä hujauksessa. Vielä kun saadaan Rebekan hiivaa paranneltua ja tassut kuntoon niin me painellaan niin mieletöntä vauhtia, että alta pois. Pitäisköhän sitä vihdoin ja viimein hommata pyöräilykypärä noille koiralenkeille...? Ruvetaan Armin kanssa harjoittelemaan kesäkuussa ja springeristä sekä mun kokemuksesta huolimatta tää operaatio jännittää, koska.... Noh, koska Armi on mitä on. :D Kaikki koirat mun elämäni varrella on tykänneet fillarin vierellä juoksemisesta, mutta aina sitä sattuu ja tapahtuu. Ja aina pitäis muistaa sekin, että vaikka mä olisin kuinka huolellinen, voi joku idioottimulkero ajaa päin punaisia tai "tähdätä" autolla kohti koiraa ja mitä näitä vatipäitä nyt onkaan. Kypärän pitäis olla tyylikäs mummiskan kanssa samaa kieltä puhuva. Ei nimittäin puhettakaan, että hommaisin jonkun virtaviivaisen suunnilleen ratapyöräilyyn soveltuvan kapistuksen mummopyörän pariksi. Ajattelin enemmänkin tätä tyyliä:

Warp Sunset Helmet F12 / Stadium
Tuo nimenomainen malli ja väri olis oikeastaan ihan mun oloinen ja näköinen... Eikä pahan hintainenkaan, 29,90€ (oikeesti en tiedä yhtään, mitä kypärät maksaa mutta äkkiseltään tuo ei kuulosta pahalta).

Jouduin mä tosin hälyttämään äitin miehen noin viiden pyöräilykerran jälkeen mun luo lehmää katsomaan. Menin maanantaina ottamaan sitä "karsinastaan" ja nostin telineestä kun hokasin eturenkaan olevan ihan tyhjä. Arvaatteko, mikä renkaan oli rikkonu? Minäpä näytän.


Jep, orapihlajan piikki. Dammit! Meidän pihassa on orapihlajaa raja-aitana naapuritaloon. En ihan heti keksi ärsyttävämpää rehua. Oksat harittaa mihin sattuu ja naarmuttaa auton kyljet ja sitten noi piikit. Onneksi niitä ei oo menny koirien tassuihin tai mun kenkien pohjista läpi. *koputtaa puuta*

Nauttiiko kukaan muu pyöräilystä yhtä paljon kuin minä? :)

Keväisin voi nähdä sydämiä joka paikassa - kuten pyörävarastoon menevän oven edestä betonista. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)