30.4.2013

Klara vappen, bara vatten, hela natten

Otsikko lainattu eräältä facebook-kaveriltani. Osuu kyllä muhunkin, ens yöksi töihin rairairai! :)

Hahaa, oon yli viikon odottanut, että saan korkata Tallinnasta tuomistani vesimeloni-Breezereistä ensimmäisen. Ennen eilistä ei siihen oo ollut mahdollisuutta kun oon ollut niin tiiviisti töissä. Sain juotua puoli pulloa kun simahdin sohvalle Armin kylkipaikalle. :D Ei sitten mennyt ihan putkeen...

Eilen meinas lisäksi tulla paniikki, kun menin epähuomiossa poistamaan muistitikulta kaikki koirien yhteiskuvat. Ne on mulla jaoteltu siten, että Armi yksin, Rebekka yksin ja yhteiskuvat. Hyvä etten saanut itkupotkuraivaria kun tajusin, ettei tikulta poistetut kuvat mee mihinkään roskakoriin, eikä niitä ainakaan tällainen maallikko saa mitenkään palautettua. Onneksi, voi onneksi, oon kuitenkin sen lajin ihminen, etten heitä koskaan mitään pois ja tää sama pätee näköjään myös valokuviin. Kaikki tärkeimmät valokuvat oli edelleen kamerassa lähtien aina 13.08.2012 kun Armi ja Rebekka kohtas ensimmäistä kertaa! Fiuh! Täytyy tästedes olla entistä varovaisempi ja laittaa ainakin koirakuvat johonkin netin kuvapankkiin tms.

Koska mä oon huomisaamuun 07 saakka töissä, en oo varma jaksanko lähteä päivällä vapputorille väistelemään kekaroiden värispraysotaa ja yleistä tungosta. Onko ne metrilakutkaan sen arvoisia, en tiedä... Töihin päätin kuitenkin itseni asustaa tänään edes vähän räväkämmin. Tai ylipäätään asustaa. :D

Meillä on työvaatteet; tumman siniset suorat housut ja sininen bleiseri. Lisäksi mulla on bleiserin alla ihan normaali musta toppi. Työ ja asu on sellainen, ettei juurikaan viitsi laittaa neonvärisiä hiusasusteita tai hervottoman kokoisia värikkäitä korviksia, mutta kädet ja ranteet ei oo niin näkyvät. Oon käärinyt bleiserin hihoja yhden kierroksen ylöspäin, että rannekorut näkyy hiukan. Seppälässä oli tällaisia silikonisia rannekoruja ja vihreä-violetti combo puhutteli kovasti. Jonkun mielestä mautonta, mun mielestä maukasta!




Lisäksi mun kasvaneet kynnet kaipas jotain kynsilakkaa. Meinasin ostaa ihan väritöntä, jota voi lisätä kun kynsikasvaa lisää (en jaksa nyt pitää värilakkoja nätin näköisinä), mutta H&M:ssä olikin tätä hurjan hienoa hilelakkaa. En varmasti kyllästy tähän pitkään aikaan, niin hienolta näyttää kynsissä!


Täällä Seinäjoella on sellainen liike kuin Pompshop, jossa myydään street -henkisiä vaatteita ja asusteita. Kaverin kanssa käytiin siellä joskus ja ihastuin persikan väriseen pehmoisen muhkeaan Nümphin tuubihuiviin. Nyt kävin tuon liikkeen vieressä olevassa sisustusliikkeessä ja ohikulkumatkalla ollessani näin samaisen huivin olevan edelleen paikoillaan. "Voi reppana, odota vaan, mä tuun sut pelastamaan ja annan sulle hyvän kodin!" :D



Huivi on tuollaista pehmeää neulosta. Loppukeväästä ja kesäisin varmasti liian kuuma huivina, mutta kätevä heittää harteille kun t-paita pelkästään ei kesäillassa riitä. Ja niitä iltoja tulee takuulla.



Loppuun vielä kuva meidän lauman vappufiiliksistä. Armin ilme kertoo kaiken! :D


Hauskaa vappua!! Älkää tehkö tyhmyyksiä ja muistakaa, että vappu ei tarkoita sitä että ulkona tarkenee topilla ja hameella. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)