7.4.2013

Matkakertomus videon muodossa

Kuvasin teille vidion, jeij! :)


Kiva, näytän tuossa aloituskuvassa ihan känniseltä... :D Nooo,ei se kai niin tarkkaa ole.

Tässä vielä kuvasaastetta:

Junailua


Hotelli Seurahuone


Hienostohauva :)



Matkanteosta väsynyt

Rebekka olis tuonut tuolin tuliaisena kotiin...


Ja mä olisin halunnut noi leveät ikkunalaudat...


Kartsalla


Hotellin sisäänkäynti iltavalaistuksessa.

Aamu valkeni aurinkoisena...


...ja pilvettömänä.


Matkalla Hämikseen.

Hämeenlinnassa hotellissa vasta väsyttikin!


Lyötiin torstaiaamuna kättä päälle, että tänään mennään kotiin. :3




PS. Arvatkaas, kenellä alkoi viime yönä klo 04:00 talviloma?? ;D

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihanalta reissulta! Ite tykkään mieluummin parin/muutaman päivän reissuista enemmän, kuin pitemmistä. Ainakin jos päämäärään ei oo hyvin pitkä matka matkustaa. Ihmettelin vaan, että etkö ostanut vaatteite ollenkaan? Minä aina vaatteita hamstraan :) tosin sulla taitaa olla noi laukut enempi intohimona :) -E ps. Videopostaus oli kiva, niitä lissää :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kans tosi paljon matkustaa Suomessa.. Ulkomaanmatkatkin on toki kivoja, mutta Suomessakin on vaan niin paljon nähtävää ja koettavaa. :)

      Mä oon tooooosi laiska ostamaan vaatteita ja nyt kun oli rajallisesti aikaa ja sovittaessa olis pitänyt pukea ja riisua takkia, huivia, pari puseroa niin hiki tulee pelkästä ajatuksesta. En edes kattellut vaatteita kuin ihan sivusilmällä... Ja yleensäkin ostan tosi harvoin vaatetta, käytän lähestulkoon puhki asti vanhat ja parsin ne pari kertaa ja sit ehkä maltan ostaa uuden. Lisäksi mulla on jotenkin kieroutunut tää pihiys; tuntuu pahalta maksaa 40€ puserosta mutta ei 60€ laukusta. :D Ja jooh, laukut on intohimo ja elämäntapa... Vaikkakin oon juuri tekemässä kevätsiivousta ja ajattelin myydä ison kasan laukkuja pois (uusien alta ;)).

      PS. Laitan pyynnön korvan taakse ja kuvaan joku kerta lisää.

      Poista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)