17.5.2013

Pompi pois nyt kumikumimies, kumikumimies


Kaikilla on aina niin hienoja lyriikan pätkiä otsikkona, joten mäkin osallistun Reetun versiolla O-Zonen Dragostea din teista. :D Mun viime ajan korvamatoina on ollut tuon em. lisäksi mm. Jos jotain yrittää (harva meistä on rautaa), joka muuten sekin on Frederikiltä. Sitten Katri Helenan Kesän lapsi ja siitäkin lähinnä kohta: "aaaaa, kesän lapsi mä ooooon, oooo, villi luonteeni ooooon...". :) Noiden lisäksi päässä on soinut melodia Libressemainoksen taustalla soivasta Lulun Shout -biisistä.



Kevät on täällä jo hyvällä mallilla. Niinkin hyvällä, että lähdin kauppaan toissa päivänä varustettuna topilla, kahdella (neule)puserolla, takilla ja kaulahuivilla. Reissulla tuli "hieman" kuuma ja kotiin tullessa totesin lämpömittariin vilkaisun jälkeen, ettei ihmekään; lämpöä oli vaivaiset +18'c. Kevät yllättää mut joka vuosi... Syksyllä kuljen ohuilla puseroilla pitkälle ja menee kauan ennen kuin lisään vaatetta mutta nämä keväät on ihan mahdottomia, kun ei tajua mitenkään päin, että vaatetta vois laittaa vähemmän.


Hei, ootteko bongannu jo uusia vitskoja?? :) Meille tuli töihin eka tässä vajaa viikko sitten ja mäkin sain kaupasta tällä viikolla ekan oman. Kaikki sanoo, että noi näyttää ihan lelurahalta, mut mä kyl tykkään uudesta ulkoasusta! Paperikin on paljon paksumpaa, ehkä noi ei mee niin helposti ryttyyn.


Mulla on hiusväriputeli odottamassa vessassa laittajaansa... Saas nähdä, riittääkö yks purkki vai pitääkö hakea kaupasta toinen. Kun on ollut kymmenisen vuotta lyhyella kuontalolla ja sitä ennen ei ole pahemmin hiuksiaan värjännyt, niin en osaa yhtään arvioida, kuinka paljon väriä tarvitsee. Mutta mennään tällä nyt alkuun, koska...


...tämän reuhkan juuri ei oo mustaa nähnytkään!


"Löysin" mun Nintendo DSi:n jälleen, oon hakannut Crashin minipelejä niin kuin pieni apina! Euroshopperin energiajuomaan oon taas haksahtanut pitkän tauon jälkeen - valitettavasti. Toi on energiajuomista parhaimman makuista, ehdottomasti parempaa kuin Battery ja vähän parempaa kuin Red Bull, ja tää vie lisäksi hinnalla voiton kaikista. En muuten yhtään ihmettele, miksi kekarat ostaa näitä. Jos 0,5 litran limsapullo maksaa melkein 1,80€ ja tämä 0,5 litran tölkki 1,10€ niin vaikea arvata kumpaa ennemmin litkitään. Tosin, kun olin ammattikoululla siivoamassa niin tiedättekö, mitä pakkauksia löytyi joka paikasta kaikkein eniten? Juissin mehupurkkeja. Enpä olisi uskonut, että raavaat 16-vuotiaat poijjat litkii mehua päivät pitkät.


Sen ajan, mitä en oo viettänyt netissä surffaten tai Crashia kiusaten, oon vahdannut telkusta Criminal Mindsia. Aloitin ekasta kaudesta lähtien, mutta totesin pian, että oon kattonut tämän sarjan niin monta kertaa läpi, että mielenkiintoa ei oikein ole ekoihin tuotantokausiin. Katsoin sitten kuudennen kauden, jota en oo selannut kuin kerran läpi, oli aivan kuin olisi katsonut uusia jaksoja. :) Pitäis hommata seitsemäs kausi ja totta kai kahdeksas kans heti kun se julkaistaan (vai onko julkaistu jo?).


Kun sarjamurhaajat oli vangittu, siirryin piirrettyihin. Citymarketissa sai 3 Disneyn Klassikkoa 20 €:lla ja heräteostelin nämä kokoelmasta puuttuvat helmet. Varsinkin toi Kaksin karkuteillä on aivan hulvattoman hauska, tosi hyvää huumoria viljelty joka käänteeseen.

Muutama ehdoton hankinta näissä vielä on, kuten esim. Robin Hood, Topi ja Tessu, Bolt...


Tämän viikon meikkihankinnat. Irtopuuterina ajattelin käyttää muutaman Max Factorin jälkeen Lumenen puuteria. Vaikuttaa tosi hyvältä, tosin käyttökertoja ei ole vasta kuin pari hassua takana.

Oon viimeiset kuukaudet sitkuttanut kahdella ripsarilla, joita yhteiskäyttämällä oon saanut suht kelvolliset ripset. Koko sen ajan oon haaveillut tästä Maybellinen ripsarista, jollainen mulla on kerran ennemmin ollut ja josta tykkäsin mahdottoman paljon. Miksi mä koskaan edes ostin tämän tilalle mitään muuta, mietin vaan? Nyt kun laitoin tuota ripsiin, niihin tuli pituutta ja runsautta älyttömästi pelkällä parilla vedolla. Sama tulos tällä kuin kahdella muulla yhteensä.


Okei, paskapaperin kuvaaminen on vähän... erikoista, mutta come on, se on pinkkiä! Paskat (kirjaimellisesti, öhö öhö! :D) mistään rakkausrunopapereista, kun vessassa on vaalianpunaasta perspaperia, on maailma asteen verran parempi paikka, sanokaa mun sanoneen!



Tadaa, katsokaas mitä mä löysin!! Wohou, HooCee vs. wanted 1-0. Ja tämä löytyi ihan täältä Seinäjoen kivijalkaliikkeestä ja oli klassisesti vieläpä viimeinen tämän värisenä. Saatoinko vastustaa? No e. Tää on iiiiihana!


Laukun kanssa kiikutin kassalle tämän noin neljä kiloa painavan kaulakorun. Jos laukku on iiiiihana, niin tämä on iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii(vetää välissä henkeä)iiiiiiiiiiiiiiihana! Tulevan kesän lempparikaulakoru.


Seinäjoki viime yönä, eli torstain ja perjantain välisenä yönä... Kävelin töistä kotiin ja sain suorittaa näyteikkunashoppailut hyvin rauhassa, ei juuri elämää näkynyt.






Huh, mikä sekametelisoppapostaus. Kiva kun jaksoitte lukea loppuun saakka. :) Kello on nyt 20:34 ja mun pitäis olla klo 21:00 töissä, joten guess what? Off I go. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)