11.6.2013

You scream, we scream, I(ce) cream!

Kesän eka pallojätski korkattu, tämä tapahtui tosin jo eilen. :) Armi oli virallinen valvoja, sijaintina Seinäjoen keskusta.

Kuumakin oli mamman vavvalla. :)


Sanoin jätskimyyjälle, että oon ostamassa kesän ekaa palloa, joten sen pitää olla jotain spessua. Myyjän suosituksesta ostin sitten uutta Fazerinan makuista suklaajätskiä. Hyvää oli, mutta tositosi makeaa! Pyysin pallon kuppiin, koska tuon tärpäntikkelin seurassa vohvelin päällä keikkuva pallo olis pian ollut maassa makaava pallo. Oli muuten hervottoman kokoinen annos, aika mestari jos myyjä osaa vohveliinkin tehdä yhtä ison pallon.

Hieno kuva Armista, yeah! :D Pussissa on jotain, mitä esittelen seuraavassa postauksessa...

 Utelias tyttölöinen. ♥

Postin ja jätskikiskan lisäksi käytiin Armin kanssa Musti & Mirrissä. Uudet kynsisakset oli hankintalistalla ja lisäksi otin Racinelin luun koirille pureskeltavaksi. Siinähän se sitten sujuvasti katosikin, koko luu, illan aikana.

Armi ei malttanut odottaa, että mamma saa kuvattua ostokset rauhassa. ;)

Älkääs muuten koiranomistajat tehkö samaa mokaa kuin minä ja sitkutelko liian pitkään samoilla kynsisaksilla. Mulla on ollut en-kehtaa-edes-sanoa-kuinka-kauan samat kynsisakset koirilla ja nyt kun Armin kynsien leikkaaminen on aina pieni operaatio, havahduin siihen että tarvin näppärät ja ennen kaikkea terävät sakset. Ei varmaan tylsät sakset tunnu kivalta, kun kynsiä napsii..

Hommasin sitten samanlaiset kun äitillä ja siskollakin on. Noi on tosi terävät! Kahvat on sopivan kokoiset, saa tukevan otteen, mutta ne ei mee kämmenen yli...

...kuten vanhoissa saksissa. Jos koira antaa kiltisti leikata kynnet, noilla ei varmaan ole väliä, mutta jos koira rimpuilee, tarvii kynsi leikata HETI kun sakset saa sopivaan kohtaan. Mulla meni monta kertaa aina niin, että sain Armin paikalleen, saksien terät oikeaan kohtaan mutta kun yritin "sulkea" saksia, oli Armin toinen jalka tms. noiden varsien välissä - ja siinä meni sitten se tilaisuus. Not nice! Nyt jaksaa leikellä kynsiäkin uudella tarmolla ja luulen, että Arminkin pyristely laantuu, kun homma tapahtuu nopeasti ja terävillä saksilla. :)

Mä tässä mietin, jaksaisiko lähteä hakemaan iltasapuskaa vielä jostain, vai lämmitänkö vaan pinaattilättyjä ja teen voileivät itelle... Luultavasti päädyn tuohon jääkaapin sisällön tarkistamiseen ja sieltä sapuskan loihtimiseen, mutta onhan mulla ollut kertoja kun oon lähtenyt yöllä 02 aikaan ABC:lle syömään. ;) Raportoin huomenna, kuinka kävi!

5 kommenttia:

  1. Aivan ihana dogi♥

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Meilläkin on tuollaiset punaset leikkurit ja hyvät on. :) mä en oo (vieläkään) päässy herkuttelemaan kiskajädellä, mutta pitää myöntää, että kaupasta on tullu osteltua kerran jos toisenkin. :) tervajäätelö on tän kesän suosikki <3 -E

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mäkin oon puikkoja ostellut jo huhtikuusta lähtien.. :P Oon melkein enemmänkin puikkojen kuin pallojen ystävä; Classicin triplakerrossuklaapuikko kun on mualiman parasta. :D

      T-t-te-tervajäätelö... Luinko mä tosiaan oikein?? Mulle ihan ennenkuulumaton juttu! Saako sitä puikkoina vai onko se pakettijätskiä? Kuulostaa melkein sellaista, mitä on pakko maistaa. :)

      Poista
    2. Joo, ihan oikeesti tervajäätelöä! :)Paketissa oon K-Kaupoista sitä ostanut, mutta varmasti sitä muualtakin saa ja ties vaikka tuutissa/tikussakin jostakin :D -E

      Poista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)