10.9.2013

Hey dude, show me some video! :)

Videota, olkaatten hyväätten! :)

Selvennyksenä vielä pari seikkaa:

En oo ollut tauolla, en oo vaan postannut. Noissa on mielestäni se hiuksenhieno ero, että tauolla ollaan suunnitelmallisesti. Silloin ei tehdä mitään blogiin liittyvää (kuvien ottaminen, joita ottaisi vain blogipostausta varten, esim. asukuvat) ja itse mieltää olevansa poissa kuvioista.

Siinä, että on vain postaamatta, ei poissulje sitä että saattaa kuitenkin tehdä jotain blogiin liittyvää ajatustyötä, ottaa kuvia, suunnitella postauksien aiheita jne.. :) Mua on kiinnostanut postata, oon vaan ollut saamaton ja laiska p*ska. :D

Ja enköhän mä lopussa unohtanut zoomata takaisin normitilaan... Noh, pieni esteettinen muotoseikka, big deal!

Lopuksi: mulla on tällä hetkellä hyvä olo ja mun on hyvä olla. Väsy ehkä seuraa mukana enemmän kuin ennen (elokuuta), mutta en anna sen lannistaa. Viihdyn koulussa ja tuntuu, että se on oikea paikka mulle. Eikä tätä yhteistouhua koulun ja töiden kanssa kestä kuin kaksi lukuvuotta, josta ollaan aika paljon harjoittelussakin, joten kyl tää tästä! Väliaikaista kaikki on vaan... ;)

2 kommenttia:

  1. Kiva on kuulla sinusta ja vieläpä videolla. :) Kyllä kaikki ymmärtää, että se bloggaus ei oo tärkeintä maailmassa ja mieluummin sitä ehkäpä nukkuu/lepäilee ymym kun blogia silmät ristissä vääntää! Tuli vaan jo huoli, että onko jotain sattunut, kun ei kuulunut mitään. :/ ihanat koirat ja ihana sinä. :)) ja tsemppiä arkeen! -E

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista! :) Koirilta hännänheilutusterveiset sinne päin!

      Poista

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)