16.12.2013

Hou hou hou!

Ihana "nähdä" piiiiiitkästä aikaa! :) Jösses, mikä syksy mulla on takana: tiukkaan aikataulutettu ja äärimmäisen vähällä vapaa-ajalla varustettu parikuukautinen rupeama on tulossa päätökseen... Koulua on enää tämä viikko ja töitäkään ei ole tappotahdilla tiedossa. Välillä olen tehnyt noin 90-tuntista viikkoa kun työt ja koulu on laskettu yhteen. :) Mutta mitäs näistä, menneitä asioita - tärkeintä on, että mä oon selvinnyt tähän saakka!

Kuvia on paljon, joten mennäänkös suoraan niihin...? Niin minäkin ajattelin. :)


Yksi syy bloggaustauolle on ollut uusi puhelin... En ole juurikaan avannut läppäriäni lokakuun lopun jälkeen, jolloin hommasin Samsung Galaxy SIII -puhelimen. Pääsin minäkin älypuhelinaikaan ja minua uskollisesti palvellut Nokia pääsi eläkkeelle 7 vuoden käytön jälkeen. Tai oikeastaan osa-aikaeläkkeelle, koska Nokian kalenteri on täynnä kaikkia merkintöjä, joista tärkeimmät pitäisi jaksaa joku päivä kopioida uuteen puhelimeen. Käsin. Merkintä merkinnältä. How nice. En ole vielä hiffannut puhelimella bloggaamista, mutta ajattelin joskus tehdä kokeeksi postauksen, josko sitä vaikka reissun päältä osaisi hoitaa kirjoitustyön puhelimellakin.

Lämpöä syksyyn. Pyysin äitiltä, voisiko se tehdä mulle uudet säärystimet, jos hankin langat. Bongasin Tokmannilta ihanan pehmeää lankaa, enkä osannut päättää väristä niin otin molemmat. Äiti nikotteli, kun kerroin haluavani erivärisäärystimet mutta teki kuin tekikin ne. Ja onko pikkuusen ihanat?! ON! :D

 Syksyyn on mahtunut hektisyydestään huolimatta myös yllättävän paljon kaikkea vapaa-aikatoimintaa. Oon esimerkiksi ollut krouvin porukan kanssa pikkujouluilemassa Jyväskylässä, hotellin ja ruokaravintolan porukan pikkujoulut oli reilu viikko sitten, jolloin syötiin ja juotiin itsemme mukaviksi ja oltiin Kaija Koon keikalla. Lisäksi oon päässyt pariin kertaan siskon kanssa viihteelle ja äitin kanssa oltiin katsomassa Dannyn keikkaa... Ja kaiken huipuksi nyt viikonloppuna oltiin siskon ja Armin kanssa Helsingissä Messarin koiranäyttelyssä, jossa Armi pärjäsi aivan yli odotusten! Siitä lisää seuraavassa postauksessa. :)

Jyväskylän kävelykatu oli ihanan tunnelmallinen ja jouluinen, vaikka lumesta ei ollut tietoakaan.

Oltiin Jyväskylässä myös hohtokeilaamassa, mäkin koin sen huvin ekaa kertaa (siis hohtokeilaamisen, oon kyllä ollut normisti keilaamassa monesti). Kivaa oli, plakkiset hampaat loisti ku Naantalin aurinko. ;D


Kun oltiin ajelemassa Jyväskylästä kotiin päin, mun esimies soitti ja kysyi lähtisinkö hänen ja muutaman kantisasiakkaan kanssa Kari Tapion muistokonserttiin. Ja minähän lähdin! Siellä esiintyi mm. Amadeus, Jani Wickholm, Kari Tapion poika Jani Jalkanen yhtyeensä kanssa ja muutamat muut. Hieno konsertti oli ja varsinkin Amadeus oli aivan mieletön. En oo koskaan kuullut kyseistä herraa livenä, huh kun menee kylmät väreet vieläkin pelkästä muistelemisesta!

(Pahoittelut epätarkasta kuvasta, ei oikein pimeä halli ja pitkä etäisyys olleet suotuisia kuvaamiselle.)



Mitäs muuta...?

Huivit on olleet pop koko syksyn ja alkaneen talven. Tein Seppälästä pari mahtilöytöä... Galaksikuvioinnit on aivan ihania, nimim. kännykässäkin sovellusten taustalla on avaruutta pinkin ja violetin eri sävyissä. Ja tiikelit on vaan aina yhtä ihania. :)


Ainut vaan, että tiikerihuivi on niin liukasta satiinimaista materiaalia, että meinaa koko ajan luistaa kaulalta pois... Mutta kyllä sen kärsii, huivi on niin ihana kuvitukseltaan ja väreiltään!


Kosmetiikkahulluus on ja pysyy... Tosin oon aika maltillisesti tehnyt meikkihankintoja, kun en oo kerta kaikkiaan ehtinyt kaupoissa kiertelemään. Meikkivoidepula ajoi mut taannoin Anttilaan ja sinne jäi sitten useampikin eurokolikko. Luomiväripohjustaja mulla oli vuodelta miekka ja kirves (oikeesti, joku ehkä Forssan aikoina ostettu ikivanha putilo, josta aina vaan tiukkaan puristamalla tuli vielä vähän).

Isadoran sesonkiluomiväripaletit on edelleen mun heikkous ja tämän talven Shine Bright -kokoelmasta löytyneet luomivärisävyt on yhdellä sanalla kuvaten täydelliset.

Lisäksi halusin kokeilla tuollaista huulipunapuikkoa (vai kynää?) ja rohkenin ottaa kirkkaan punaisen värin. Sekin on testattu ja hyväksi sekä yllättävän hyvin mulle sopivaksi väriksi todettu. :)

Ja hei, ilmoitusluontoinen juttu! Älypuhelinaikaan siirryttyä mut löytää nykyään myös Instagramista nimimerkillä hoocee86

Tässä parit kuvat, joita oon instagramiin lisäillyt..


Armista saa ihania luttuturpakuvia. ♥ 

Kuten esim. tällaisia laatuotoksia... :D

Meillä oli jokunen aika sitten koulusta projektiviikko, jolloin oltiin Eepeen S-Marketeissa viikon verran töissä, itse olin Jalasjärvellä koko viikon ja punkattiin koirien kanssa mamman hellässä huomassa. Kahden naisen ja neljän (tyttö)koiran talous rullasi tosi hyvin, eikä tullut ristiriitoja - ei ihmisillä eikä koirilla. :)

Oon aivan hulluna Juustoportin omena-kaura-raparperi -jogurttiin. Kannattaa ehdottomasti maistaa, vie kielen mennessään!

Lapsuusajan herkkukarkki on tullut takaisin!

Yövuorossa on ollut hyvä tehdä mm. enkun läksyjä (ja kyllä, korjasin kaksi alinta riviä oikeiksi sen jälkeen kun tajusin, ettei noita nyt noin voi sanoa :D).

Armi-neiti väsyneenä. Kurttunahka on parasta! :)


Huh, siinä olikin postausta taas kerrakseen! Toivottavasti jaksoitte selata kuvaryöpyn loppuun asti. :) Työn alla on paitsi postaus Armin näyttelymatkasta, myös videointi kaikista käsilaukuista (sitä toivottiin Youtubessa taannoin). Luulin, että sekin olisi ihan helppo homma, mutta voi kuinka väärässä olinkaan! Kuitenkin, sen haluan ehdottomasti tehdä ja toivottavasti saan valmiiksi ennen joulua. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)