27.6.2015

Sä tarvit tällaisen!

Tällä viikolla selvisi yksi työjuttu, pääsin erääseen toimistoon sihteeriksi nyt kesän ajaksi. Aloitan maanantaina klo 8:00, sopivasti kun normityöstäni jään kahden viikon kesälomalle. Että se siitä rauhallisesta ja rentouttavasta kesästä. :D Teen siis heinä- ja elokuun kahta työtä päällekkäin, suhaan jälleen yövuorosta kotiin koirat käyttämään ulkona ja painelen aamulla toimistolle. Rankka jakso tiedossa, mutta kestää onneksi vain pari kuukautta ja lisätienesti on enemmän kuin plussaa. Toimistotyön palkka on tavallaan (eikä edes niin tavallaankaan, vaan on) kesän ajalta aivan ylimääräistä enkä sitä aio sen enempää säästellä vaan aion hankkia kaiken tarpeellisen mitä puuttuu... Ja totta kai tämä on mahtava tilaisuus, saan koulutustani vastaavaa työkokemusta!

Tällä hetkellä istun töissä viimeisessä yövuorossa viiden yön putkesta ja jään aamulla klo 7:00 kesälomalle. Eikä minua edes haittaa, että pitää maanantaina toiseen työpaikkaan, koska se on päivätyö ja viikonloput on vapaat. Ei tarvitse kahteen viikkoon valvoa öitä ja illat on vapaat. Luksusta! :)

Nyt kun asia selkiytyi, rupesin pohtimaan hankintoja, joita on tehtävä... Täytyy miettiä, ettei laita rahojaan kuitenkaan aivan hukkaan. Ensimmäisenä hankintalistalla on tietokone. Olen nyt edennyt mietinnöissäni siihen pisteeseen, että aion hankkia läppärin. Mallia tai merkkiä en vielä tiedä. :) Lisäksi halajan parempaa kameraa ja nyt olen pari päivää pohtinut, millaisia kenkiä aion ostaa. Kyllä, kenkiä. Olen totaalisen loppuunkuluttanut kaikki arkitennarini. Toki mulla on kaapissa muutamat harvinaisemmat, mutta niitä en aio ottaa jokapäiväiseen käyttöön ja lisäksi mulla on pitkävartisia Reebokeja muutamat, mutta ne ei oo kesäkengät parhaimmasta päästä kun pitää solmia nauhat ja laittaa tarrakiinnikkeet jne. ja muutenkaan en miellä niitä kesäkengiksi... Kaapista täytyy löytyä yhdet tai kahdet tennarit, jotka voi nopeasti solmia jalkaan tai mikä vielä parempaa; sujauttaa noin vaan ilman nauhojen solmimista.

Olen katsellut Reebokin, Adidaksen, Niken, Conversen ja Vansin tarjontaa. Haluan jotkut värikkäät yksilöt, nyt kun niitä on runsaasti tarjolla. Niken Air Maxeja oon katsellut, mutta haluan ne suunnitella itse tai sitten kokonaan pohjia myöten yksivärisenä...

Zalandon tarjontaa ehdin vilkaisemaan ja siellä jysähti Conversen ja Vansin kengät. Vitsit mitä herkkupaloja!

Ariel, oh my god!
Jasmine, voi totta vie!

Flamingoja, mä en kestä!
Palmukuviointia, nää on niiiin mageet!
Campbellin soppaa, nää on niin karmeet että on jo hienot.
Voisin ottaa noista kengistä kaikki vaikka heti... Ennemmin vierastin näitä kangaskenkiä, mutta ehkä niiden status kenkämaailmassa ei ole ihan tyhjästä nyhjätty, joten voisin aloittaa kokeilun yhdellä parilla. Mutta millä??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)