11.4.2016

Kun elämä alkoi. Uusi, parempi elämä.

Huhhahhei! Ihanaa huhtikuista päivää kaikille. :)

Viime kuukaudet ovat olleet melkoista hullunmyllyä itselleni. Tänne blogiin kirjoitin 21.11.2015 seuraavaa: "Kesätyö jatkui osa-aikaisena ja olen suuresti nauttinut työnteosta sen porukan keskellä, työtehtävät ovat mielenkiintoisia ja riittävän haastavia. Asiakaspalvelua on mukavasti, mutta koko työ ei perustu siihen, sekin on kivaa. Kaiken kaikkiaan olisi aivan unelma, jos tuonne pääsisi joskus kokoaikatöihin... Harmi, että se ei ole minun, tai edes yksikkömme päällikön, päätettävissä. Nautin kuitenkin tästä ajasta, jonka saan siellä viettää - kerrytän työkokemusta ja olen tyytyväinen, että olen päässyt opiskelemaani alaa vastaaviin töihin."  

Nyt voin ilokseni todeta, että allekirjoitin tuonne paikkaan 22.1. vakituisen ja kokoaikaisen työsopimuksen, enkä toden totta voisi olla onnellisempi!!! Maanantaista perjantaihin pääosin kahdeksasta neljään, liukuva työaika ja todella joustavaa jos tarvitsee päästä esimerkiksi pankkiin tai virastoihin päiväsaikaan tai on muuta menoa. Liukua saa 40 h/kk suuntaan taikka toiseen ja se on kuulkaa paljon se! Työmatkakin on alle 2 km, eli pääsen hyvin kulkemaan pyörällä ja kävellen töissä läpi vuoden.

En muista, olenko täällä kertonut asiasta, mutta tein 25-vuotiaana itseni kanssa viisivuotissopimuksen, eli siihen mennessä kun täytän 30, minulla tulee olla suunta elämälläni. Minulla on vakipaikka, tai ainakin tiedän tasan tarkkaan mitä haluan ja olen matkalla vakipaikkaan. Ja niinpä niin, kuusi kuukautta ennen kolmekymppisiäni tämä viisivuotissuunnitelmani todentui. Ihan mahtava fiilis, aivan kuin olisin uudelleensyntynyt. Olen saanut sosiaalisen elämäni takaisin, minulla on vapaat viikonloput, näen ihmisiä, en ole aina väsynyt, jaksan panostaa itseeni ja etenkin koiriini aikaisempaa enemmän, asiakkaistani tuskin kukaan on humalassa ja positiivisten asioiden lista vain jatkuu. Tämä merkitsee minulle niin paljon, että sitä oikeasti harva kunnolla käsittää. Todellinen elämänmuutos ja pelkästään parempaan suuntaan.

Vanhaan työpaikkaani jäin kuitenkin vielä nk. kirjoille, eli saavat soittaa minua töihin jos tulee ihan tollikko, sairaslomia tai muuta sellaista. Se työ kun itsessään on mukavaa ja työporukka vanhalla työpaikalla on aivan mieletön. Saan vähän ekstrarahaa ja näen ihania työkamuja. Olen kuitenkin itse työvuorojeni herra, eli minulta aina varmistetaan jokainen työvuoro, etten aja itseäni piippuun kahden työpaikan kanssa. Tämä järjestely sopii minulle loistavasti.


IMG_20160227_210339

Summa summarum. Olen onnellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)