8.1.2017

Alehankinnat - LUSH

Olen pitkään himoinnut Lushin tuotteita ja joulunpyhinä alen innoittamana tein sitten parin tuotteen tilauksen.

Oikeasti olen halunnut saada purkkapinkin pullon hyppysiini jo ainakin kahden vuoden ajan, mutta olen joko ollut liian myöhään tilaamassa tuota kausituotetta tai sitten en vain olekaan raaskinut rahojani käyttää siihen. Onhan nuo Lushin tuotteet kuitenkin melko arvokkaita. Tai no, sehän riippuu siitä, miten asian ilmaisee. Jos puhutaan luonnonmukaisesta ja käsintehdystä kylpy(lä)tuotteesta niin silloinhan siitä voi maksaakin ekstraa. Kun taas puhutaan pelkästään suihkugeelistä, niin melkein kuudenkympin litrahinta on... no, käsittämätön.

Purkkapinkki pullo on tietysti suihkugeeliä nimeltään Snow Fairy. Sitä näkee ympäri maailmaa vloggaajilla ja suomalaisillakin tuntuu monelta löytyvän pullollinen. Minulle olisi ehkä riittänyt pelkkä tuoksutieto, olen ollut utelias haistamaan, miltä se tuoksuu kun siitä nimenomaan kaikki puhuvat - eivätkä siis tuotteen pesutehosta. Koska tietokoneen näytön läpi ei voi nuuskutella eikä meillä Seinäjoella ole Lushin myymälää, tilasin tuotteen itselleni. Samalla tavalla olin utelias suihkujellyjä kohtaan. Aivan sormia syyhytti tietää, miltä sellainen tuntuu näpeissä.

IMG_20170107_222131

Snow Fairyn tilasin itselleni siis 500 gramman pullossa (hinta alessa noin 15,00 €) ja suihkujellyistä jouluisen Santa's Bellyn (hinta alessa noin 5,00 €). Lisäksi paketissa tuli mukana pieni näytepurkki, jossa ei lukenut mihin sen sisältöä käytetään. Kiva ylläri, joskin eiväthän he voineet arvata että minä en voi sietää kahvia oikein missään muodossa. Sen jälkeen kun Googletin, että kyseessä on naamio, yritin sitä kokeilla... mutta ei, kahvin vahvan hajun vuoksi minua rupesi aivan ällöttämään. Ei siis sen vahvan hajun takia vaan sen vahvan kahvin hajun takia.


IMG_20170107_221421

No sitten se itse Snow Fairy. Tuoksu on tosiaan makea. Siis. Todella makea. Minä pidän oikein hyvä ettei ällömakeistakin tuoksuista, mutta yllätyin tämän tuoksun vahvuudesta. Ei siinä, käytän tuotteen kyllä ja jos sitä vielä ensi jouluna on myynnissä, saatan ostaa uuden pullon, mutta ymmärrän kyllä että tästä eivät kyllä kaikki - varmasti suurin osa - pidä. Eikä tämä kyllä sovellu lahjaksi, ellei ole varma että vastaanottaja pitää siitä. En voisi kuvitellakaan, että siskoni jolla on taipumusta pahaan migreeniin, voisi käyttää tätä.

En muista, että tämän tuotteen glitteristä olisi kovaan ääneen puhuttu, mutta kuten kuvasta näkyy, tämä sisältää hilettä oikein urakalla. En kyllä iholla huomannut suihkun jälkeen mitään kiiltoefektiä.


IMG_20170107_221655

Suihkujellystä olen muutaman käyttökerran jälkeen melkein innostuneempi kuin em. suihkugeelistä. Tämä on ihana tuote! Pesee hyvin ja tuoksu on ihanan mausteinen (Lushin sivujen mukaan tähtianista, omenamehua ja punaviiniä). Tämäkin sisältää paljon hilettä ja kimallusta, mutta en ole kyllä huomannut ihollani mitään jämiä suihkun jälkeen. Vähän niljakas tätä on levittää kun jelly meinaa livetä näpeistä koko ajan, mutta tämän käyttämisessä on sitä jotain - ehkä se on tuotteen uutuus, joka viehättää, en ole koskaan käyttänyt vastaavaa.


IMG_20170107_221837

En tiedä, miten tätä jellyä tulisi säilyttää niin olen laittanut sen käytön jälkeen omaan purkkiinsa ja jättänyt kannen raolleen. Näitä tulen kyllä ehdottomasti ostamaan jatkossakin, olen hullaantunut!

Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen tilaukseeni. Toimitus kesti pari päivää, tuotteet oli hyvin pakattu ja olen ostamiini tuotteisiin laadultaan, koostumukseltaan ja tuoksuiltaankin tyytyväinen. Suihkussa käyminen on näiden juttujen ansiosta piirun verran mukavampaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

- Kommentit
* Positiiviset ja negatiiviset
* Kysymykset

- Blogin kehittämiseen vinkkejä
* Luettavuus, kieli, tagit, kuvat etc.

- Postausideat
* Mistä Sinä toivoisit minun kirjoittavan?


Kiitos! :)